Με το τάμα στην Παναγία Προυσιώτισσα είχε ξεκινήσει το ευρωπαϊκό ταξίδι του ΠΑΣ
Κάθε φορά που ο ΠΑΣ Γιάννινα έκανε προετοιμασία στο Καρπενήσι, όταν πλησίαζε η ώρα επιστροφής, αποστολή πήγαινε στο Μοναστήρι Προυσού για προσκύνημα στην θαυματουργή εικόνα της Παναγίας....
