Η εκδήλωση με θέμα «Δυναμώνουμε τις διεκδικήσεις μαζί με τον λαό, κόντρα στην αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης και τοπικού κράτους» θα πραγματοποιηθεί τελικά την Τετάρτη 1 Ιουλίου, στις 7.30 το απόγευμα, στο Άλσος.
Η Τ.Ο. Ιωαννίνων του ΚΚΕ καλεί όσους συμπορεύτηκαν με τα ψηφοδέλτια της Λαϊκής Συσπείρωσης στον Δήμο Ιωαννιτών και την Περιφέρεια Ηπείρου, καθώς και όλους τους πολίτες της πόλης, να συμμετάσχουν στη συζήτηση.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, αντικείμενο της εκδήλωσης θα είναι η εμπειρία από την παρέμβαση της Λαϊκής Συσπείρωσης στα όργανα της Τοπικής Διοίκησης, η συνέχεια της δράσης της, αλλά και οι προσαρμογές του τοπικού κράτους στις νέες συνθήκες που διαμορφώνει η ολοένα και βαθύτερη πολεμική εμπλοκή.
