Θα είναι η14η συνεχόμενη χρονιά στην ομάδα και δικαιολογημένα αναφέρεται στην ανακοινώση ότι η σημαία παραμένει στον ιστό της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: “Η σημαία στη θέση της! Η αρχηγός μας Ντίνα Σαρηγιαννίδου για 14η συνεχόμενη χρονιά στον ΠΑΣ Γιάννινα”.
Η αρχηγός έχει ταυτιστεί με τις μεγάλες επιτυχίες του ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ έχει κληθεί και στην εθνική ομάδα.
Παραμένει για 14η χρονιά στον ΠΑΣ η αρχηγός Ντίνα Σαρηγιαννίδου
Με λίγα λόγια που έχουν μεγάλο νόημα, η ομάδα γυναικών μπάσκετ του ΠΑΣ Γιάννινα ανακοίνωσε την παραμονή στην ομάδα της αρχηγού Ντίνας Σαρηγιαννίδου.
