Το συνέδριο σηματοδοτεί την έναρξη της δράσης του νεοσύστατου Συλλόγου Αποφοίτων, ο οποίος φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα δίκτυο επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των χιλιάδων αποφοίτων της Ιατρικής Σχολής που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό, διατηρώντας παράλληλα ισχυρούς δεσμούς με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η διοργάνωση συμπίπτει με τη συμπλήρωση 48 ετών λειτουργίας της Ιατρικής Σχολής και περιλαμβάνει διαλέξεις, στρογγυλές τράπεζες και παρουσιάσεις γύρω από σύγχρονες εξελίξεις σε τομείς όπως η Καρδιολογία, η Νεφρολογία, η Γαστρεντερολογία, η Ογκολογία, η Παιδιατρική, η Νευροχειρουργική, η Δημόσια Υγεία και η Αναγεννητική Ιατρική.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στη συμμετοχή των φοιτητών, μέσα από ειδική θεματική ενότητα αφιερωμένη στην παρουσίαση της επιστημονικής τους δραστηριότητας.
Η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 7.50 το απόγευμα, με κεντρικό ομιλητή τον ακαδημαϊκό Χαράλαμπο Μ. Μουτσόπουλο, ο οποίος θα αναπτύξει το θέμα «Ο Γιατρός του Χτες και του Σήμερα». Στις εργασίες του συνεδρίου θα συμμετάσχουν επίσης ομότιμοι καθηγητές της Ιατρικής Σχολής, προσδίδοντας ιδιαίτερο συμβολισμό στην εκδήλωση.
Στόχος του Συλλόγου είναι η καθιέρωση του συνεδρίου ως θεσμού, που θα ενισχύει την εξωστρέφεια της Ιατρικής Σχολής και θα αναδεικνύει το επιστημονικό δυναμικό που έχει αναδείξει το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων κατά τη σχεδόν πενηντάχρονη πορεία του.
