Προτάσεις για ασφαλέστερη πρόσβαση στη Μονή Στομίου
Υπόμνημα με προτάσεις για την ενίσχυση της ασφάλειας των επισκεπτών που κατευθύνονται προς την Ιερά Μονή Στομίου απέστειλε στον Δήμο Κόνιτσας η Ομάδα Εργασίας για την Τουριστική Ανάπτυξη και Προώθηση του Νομού Ιωαννίνων, προτείνοντας παρεμβάσεις τόσο στη διαδρομή όσο και στην οργάνωση της υποδοχής των προσκυνητών. Στο υπόμνημα επισημαίνεται ότι......
