«Μα, αγαπητή μου, η Ιστορία είναι για ενήλικες, δεν είναι για παιδιά»
Ναι, αυτά ήταν τα λόγια του Γιάννη, όταν στο διάλειμμα ενός σεμιναρίου μοιράστηκα μαζί του την αγωνία μου γιατί η πλειονότητα των μαθητών/τριών αντιπαθεί το μάθημα της Ιστορίας....
