«Αγκάθι» η διάθεση του υπολείμματος
Η διάθεση του υπολείμματος των απορριμμάτων φαίνεται πως είναι το βασικό «αγκάθι» για την μεταφορά των απορριμμάτων της Λευκάδας στην Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων της Ηπείρου, σύμφωνα και με τον Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας Βασίλη Μιχελάκη....
