Ο Γρηγόρης Δημητριάδης βρέθηκε στα Ιωάννινα, όπου είχε συνάντηση με στελέχη της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, συνεχίζοντας τον κύκλο επαφών του με οργανώσεις της Νέας Δημοκρατίας.
Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση, στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν ζητήματα που αφορούν τη νέα γενιά, καθώς και η λειτουργία και η παρουσία των οργανώσεων της νεολαίας σε τοπικό επίπεδο.
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τη συνάντηση στα Ιωάννινα, ο κ. Δημητριάδης έγραψε το σύντομο μήνυμα: «Συνεχίζουμε δυναμικά».
