Γιάννενα, Πέμπτη 25/06/2026
aporrimmatoforo
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Στάση εργασίας και συγκέντρωση από τους εργαζόμενους του Δήμου Ιωαννιτών για τις υπηρεσίες καθαριότητας

Τετράωρη στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Δημαρχείο πραγματοποιούν σήμερα, Παρασκευή, οι εργαζόμενοι του Δήμου Ιωαννιτών, αντιδρώντας στην πρόθεση ανάθεσης σε ιδιώτες της αποκομιδής και μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων και της πλύσης των κάδων απορριμμάτων.

Στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας έχει προκηρύξει για σήμερα ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων, καλώντας παράλληλα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο.

Η κινητοποίηση συνδέεται με τη συζήτηση στη Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Ιωαννιτών για την ανάθεση σε ιδιώτες της αποκομιδής και μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων, καθώς και της υπηρεσίας πλύσης των κάδων απορριμμάτων.

Ο Σύλλογος υποστηρίζει ότι οι συγκεκριμένες υπηρεσίες μπορούν να παρέχονται από τον Δήμο χωρίς εργολάβους, εφόσον υπάρξει σωστή διαχείριση προσωπικού και οχημάτων. Μάλιστα, επισημαίνει ότι, σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν σε συνάντηση με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας και τον πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής, το πλυντήριο κάδων έχει πλέον τεθεί σε λειτουργία, μετά την ολοκλήρωση της επισκευής του, και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της υπηρεσίας.

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι εκφράζουν την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών καθαριότητας, υποστηρίζοντας ότι η λύση βρίσκεται στην ενίσχυση των δημοτικών υπηρεσιών με προσωπικό, στη συντήρηση του εξοπλισμού και στην ανανέωση του στόλου των οχημάτων. Όπως αναφέρουν, η εμπειρία δείχνει ότι οι εργολαβικές αναθέσεις δεν οδηγούν ούτε σε καλύτερες υπηρεσίες ούτε σε χαμηλότερο κόστος για τους πολίτες.

Με την κινητοποίησή τους ζητούν να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας της υπηρεσίας καθαριότητας, να μη χαθεί καμία θέση συμβασιούχου εργαζομένου και να προχωρήσουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Σχετικά άρθρα

Από τη «σπορά» στην «εφαρμογή» βλέπει ο Μπέγκας τον Δήμο – Ενστάσεις για την ουσία του απολογισμού

Διεθνής μουσική συνάντηση στην πλατεία Μαβίλη με τον Eduardo Marturet

Ο οδοφωτισμός, ο Μεγάλος Δακτύλιος και οι στρατιωτικές φυλακές στη λογοδοσία του Δήμου

Ηπειρωτικός Αγών