Στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας έχει προκηρύξει για σήμερα ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων, καλώντας παράλληλα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο.
Η κινητοποίηση συνδέεται με τη συζήτηση στη Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Ιωαννιτών για την ανάθεση σε ιδιώτες της αποκομιδής και μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων, καθώς και της υπηρεσίας πλύσης των κάδων απορριμμάτων.
Ο Σύλλογος υποστηρίζει ότι οι συγκεκριμένες υπηρεσίες μπορούν να παρέχονται από τον Δήμο χωρίς εργολάβους, εφόσον υπάρξει σωστή διαχείριση προσωπικού και οχημάτων. Μάλιστα, επισημαίνει ότι, σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν σε συνάντηση με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας και τον πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής, το πλυντήριο κάδων έχει πλέον τεθεί σε λειτουργία, μετά την ολοκλήρωση της επισκευής του, και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι εκφράζουν την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών καθαριότητας, υποστηρίζοντας ότι η λύση βρίσκεται στην ενίσχυση των δημοτικών υπηρεσιών με προσωπικό, στη συντήρηση του εξοπλισμού και στην ανανέωση του στόλου των οχημάτων. Όπως αναφέρουν, η εμπειρία δείχνει ότι οι εργολαβικές αναθέσεις δεν οδηγούν ούτε σε καλύτερες υπηρεσίες ούτε σε χαμηλότερο κόστος για τους πολίτες.
Με την κινητοποίησή τους ζητούν να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας της υπηρεσίας καθαριότητας, να μη χαθεί καμία θέση συμβασιούχου εργαζομένου και να προχωρήσουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
