Στο αίτημα, που συνυπογράφουν οι Μελισσοκομικοί Σύλλογοι Ιωαννίνων «Ο Αρισταίος», Άρτας «Η Μέλισσα», Πρέβεζας και Φιλιατών Θεσπρωτίας, επισημαίνεται ότι τους τελευταίους μήνες έχει περιοριστεί η κυκλοφορία σε μία λωρίδα μέσα στα τούνελ, με ανώτατο όριο ταχύτητας τα 60 χλμ./ώρα.
Όπως αναφέρουν, στην Ήπειρο, λόγω του μεγάλου αριθμού σηράγγων, το 70%-80% της διαδρομής στην Εγνατία πραγματοποιείται υπό αυτές τις συνθήκες, γεγονός που δημιουργεί, όπως υποστηρίζουν, σοβαρά ζητήματα οδικής ασφάλειας.
Οι σύλλογοι επισημαίνουν ότι:
- σε περίπτωση ατυχήματος μέσα σε σήραγγα δεν υπάρχει δυνατότητα ελιγμών,
- δημιουργούνται ουρές οχημάτων, με αποτέλεσμα επικίνδυνες προσπεράσεις όταν η κυκλοφορία επανέρχεται σε δύο λωρίδες,
- σε περιπτώσεις ακινητοποίησης οχημάτων δυσχεραίνεται ή καθίσταται αδύνατη η πρόσβαση ασθενοφόρων και οχημάτων άμεσης επέμβασης.
«Δεν εκτελούνται εργασίες»
Οι μελισσοκόμοι υποστηρίζουν ακόμη ότι, σε αρκετά από τα σημεία όπου έχει αποκλειστεί η μία λωρίδα κυκλοφορίας, δεν διαπιστώνεται η εκτέλεση εργασιών, ενώ σημειώνουν πως, παρά τους περιορισμούς, τα διόδια εξακολουθούν να εισπράττονται, υπενθυμίζοντας ότι πρόσφατα αυξήθηκαν.
Με το αίτημά τους ζητούν από το Υπουργείο και την Εγνατία Οδό Α.Ε. να προχωρήσουν στην απομάκρυνση των πινακίδων και των κώνων από όλα τα τμήματα όπου δεν εκτελούνται έργα, εκφράζοντας την ανησυχία τους ότι, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο με την αυξημένη κυκλοφορία, ο κίνδυνος σοβαρού τροχαίου δυστυχήματος εντείνεται.
