Γιάννενα, Παρασκευή 26/06/2026
πανηγυρισμοί για γκολ Πίρσμαν
Μια νέα ομάδα για την επόμενη διετία με τριετία θα χτίσει ο Στάικος
ΑθλητικάΑίθουσα Σύνταξης

Ο ΠΑΣ ευχαριστεί παίκτες που αποχώρησαν

Κάποιους από τους παίκτες που αποχώρησαν από την ομάδα του ΠΑΣ ευχαριστεί με ανακοίνωσή της η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα.

Η ανακοίνωση: «Η Π.Α.Ε. Π.Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 αισθάνεται την ανάγκη να αποχαιρετήσει δημόσια τους Γιούρι Λοντίγκιν, Μανώλη Σάλιακα, Μάρβιν Πίρσμαν, Φαμπρίτσιο Μπρένερ, Στέφανο Σιόντη και Αντώνη Οικονομόπουλο για το τέλος της συνεργασίας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από σύσσωμο τον Π.Α.Σ. ΓIANNINA για το ήθος τους και τα όσα σπουδαία ζήσαμε τα δύο αυτά χρόνια που φορέσατε την φανέλα του συλλόγου. Για όλα όσα προσφέρατε και για την αξέχαστη ιστορία που γράψατε θα είστε πάντα μέλη της οικογένειας του Π.Α.Σ. Καλή συνέχεια σε όλους στον επόμενο σταθμό της καριέρας σας».

Σχετικά άρθρα

Καθημερινά εντείνεται περισσότερο η μεταγραφολογία στον ΠΑΣ Γιάννινα

Άλλα τέσσερα νέα ονόματα στη μεταγραφική λίστα του ΠΑΣ Γιάννινα!

Ηπειρωτικός Αγών

Όλα δείχνουν ότι θα επιστρέψει στα Γιάννινα ο Νίκος Κολιοφούκας