Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε στις ερωτήσεις που είχαν καταθέσει οι βουλευτές Μερόπη Τζούφη και Γιάννης Τσίμαρης σχετικά με τη λειτουργία της Ογκολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων.
Σύμφωνα με το έγγραφο, ο οργανισμός του νοσοκομείου προβλέπει έξι θέσεις ιατρών ΕΣΥ, από τις οποίες σήμερα είναι καλυμμένες οι πέντε. Παράλληλα, υπηρετούν έξι ειδικευόμενοι ιατροί, καθώς και δύο ακόμη με παράταση, ενώ στην κλινική υπηρετεί και ένα μέλος ΔΕΠ.
Προκηρύχθηκε μία θέση
Το Υπουργείο επισημαίνει ακόμη ότι έχει προκηρυχθεί μία θέση Επιμελητή Β΄ Παθολογικής Ογκολογίας, με προθεσμία υποβολής αιτήσεων έως τις 17 Ιουνίου 2026. Όπως σημειώνεται, η ίδια θέση είχε προκηρυχθεί και το 2025, χωρίς να εκδηλωθεί ενδιαφέρον.
Σε εξέλιξη η διερεύνηση των καταγγελιών
Στην απάντηση αναφέρεται επίσης ότι, μετά τις αναφορές των γιατρών της Ογκολογικής Κλινικής, ο διοικητής του νοσοκομείου έχει διατάξει προκαταρκτική εξέταση. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων θα ενημερώσει εκ νέου το Υπουργείο Υγείας για τα αποτελέσματα.
Tags: ΠΓΝ Ιωαννίνων, ,Ογκολογική Κλινική Άδωνις Γεωργιάδης, Μερόπη Τζούφη, Ιωάννης Τσίμαρης, Υπουργείο Υγείας, Βουλή, προκαταρκτική εξέταση
