ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Βίκος: Δύναμή της, η ανάπτυξή της

Με σύνθημά της «Δύναμη μας, η ανάπτυξή μας», η Ηπειρωτική Βιοµηχανία Εµφιαλώσεων, γνωστή στους περισσότερους ως «Βίκος», παρουσίασε και επίσημα τις δύο νέες γραμμές παραγωγής, στο νέο βιομηχανοστάσιο στο Καλπάκι.

Ένα εργοστάσιο μέσα στο ήδη υπάρχον εργοστάσιο, όπως τονίστηκε, με πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία παραγωγής, το οποίο περιλαμβάνει δύο γραμμές, μία για γυάλινες συσκευασίες και μία για συσκευασίες από αλουμίνιο, με δυνατότητα παραγωγής 42.000 αλουµινένιων συσκευασιών ανά ώρα και 20.000 γυάλινων φιαλών ανά ώρα.
Πρόκειται για µια πολύ σηµαντική επένδυση 22 εκατοµµυρίων, που έρχεται σε συνέχεια ενός µεγάλου αναπτυξιακού προγράµµατος 25 εκατοµµυρίων ευρώ την τελευταία πενταετία. Η νέα παραγωγή έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα (359.000 φιάλες ανά ώρα), φτάνοντας τη συνολική δυναµικότητα της εταιρείας στις 421.000 φιάλες ανά ώρα, που την καθιστά κορυφαία στη χώρα. Η νέα εγκατάσταση καταλαµβάνει 8.800 τ.µ. (παρασκευαστήριο, εµφιαλωτήριο, αποθηκευτικοί και βοηθητικοί χώροι) και η συνολική επιφάνεια των κτιριακών εγκαταστάσεων της εταιρείας πλησιάζει τα 110.000 τ.µ.
Οι νέες γραμμές θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη δυναμική στον κλάδο των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος, που λανσαρίστηκαν στην αγορά το 2014, καθώς θα δώσουν τη δυνατότητα εισόδου στην αγορά HO.RE.CA., στους κλάδους δηλαδή της εστίασης και της φιλοξενίας.
Της επίσκεψης στο εργοστάσιο στο Καλπάκι, προηγήθηκε παρουσίαση της εταιρείας, που φέτος συμπλήρωσε 30 χρόνια ζωής. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν και οι νέες συσκευασίες, που διαφοροποιούνται εμφανώς από τον ανταγωνισμό, αναδεικνύοντας και οπτικά τη μοναδικότητα των προϊόντων.
Στο ξεκίνημα της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, όταν του έλεγαν «πού πας να τα βάλεις με την Pepsi…», στις δυσκολίες των πρώτων χρόνων, όταν για να πας στην Αθήνα από τα Γιάννενα ήθελες μια μέρα, αναφέρθηκε στην ομιλία του ο ιδρυτής της εταιρείας Πέτρος Σεπετάς. Μίλησε, επίσης, για τις αντιδράσεις, όταν θέλησε να επενδύσει στην περιοχή του Καλπακίου, ενώ σημείωσε και τα χρήματα, που δίνει η εταιρεία στους Δήμους Πωγωνίου και Ιωαννίνων από την άδεια εμπορίας νερού. Περίπου 200.000 ευρώ στον καθένα.
Τις αντιδράσεις αυτές επιβεβαίωσε και ο δήμαρχος Πωγωνίου Κώστας Καψάλης, ο οποίος ήταν από τους ανθρώπους, που είδαν τότε την προοπτική από τον τόπο, καθώς, πέρα από τα χρήματα που εισπράττει σταθερά ο Δήμος, 100 νέοι άνθρωποι βρήκαν δουλειά και έμειναν στην περιοχή. Για τη συνεισφορά της εταιρείας μίλησε και ο αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου Βασίλης Γοργόλης.
Το προφίλ της εταιρείας παρουσίασε ο πρωτότοκος γιος της οικογένειας, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, ο οποίος έχει την ιδιότητα του sales & marketing director, αναφερόμενος και στα μερίδια αγοράς, που βαίνουν συνεχώς αυξανόμενα. Όπως ξεκάθαρα αποτυπώθηκε, η αγορά των αναψυκτικών είναι το μεγάλο στοίχημα. «Είμαστε στη 2η θέση και στοχεύουμε στην 1η τα επόμενα πέντε χρόνια», υπογράμμισε, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο pink grapefruit, το οποίο χαρακτήρισε αιχμή του δόρατος. Ένα κομμάτι της παρουσίασής του αποτελούσε και η κοινωνική υπευθυνότητα, με δράσεις που αφορούν το περιβάλλον, τον πολιτισμό, τον εθελοντισμό, τον αθλητισμό και την κοινωνία.
«Τα 30 χρόνια είναι μόνο η αρχή». Με αυτή τη φράση έκλεισε την δική του παρέμβαση ο Παύλος Σεπετάς, ο οποίος ασχολείται με το κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας και της ψηφιοποίησης. Προηγουμένως είχε αναφερθεί στη σημασία της διαρκούς εξέλιξης της εταιρείας με τη χρήση των δυνατοτήτων της υψηλής τεχνολογίας, ταυτόχρονα με την επένδυση στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού.
Τη δέσμευση ότι ο «Βίκος» και η οικογένεια Σεπετά θα συνεχίσουν να επενδύουν στην Ήπειρο, ανέλαβε ο Ρηγίνος Σεπετάς, ο οποίος, λόγω σπουδών, ασχολείται κατά βάση με το κομμάτι της οικονομικής διαχείρισης και του ανθρώπινου δυναμικού. «Γιατί εδώ είναι ο τόπος μας», όπως σημείωσε, προσθέτοντας ότι όλα αυτά τα χρόνια η εταιρεία έχει βάλει το λιθαράκι της στην ανάπτυξη της Ηπείρου.
Και οι τρεις της δεύτερης γενιάς μίλησαν για τον οικογενειακό χαρακτήρα της εταιρείας, σημειώνοντας τη διαφορά της από μια πολυεθνική ή ένα απρόσωπο fund. Το ίδιο έκανε και η Ελένη Θεοχάρη, η γυναίκα που έκοψε το πρώτο τιμολόγιο στην επιχείρηση, όταν τη δημιούργησε με τον σύζυγό της. «Είμαστε μια οικογενειακή εταιρεία, βαθιά ανθρωποκεντρική, με σεβασμό στους πελάτες και στο περιβάλλον», ανέφερε, χαρακτηρίζοντας συνεχιστές και θεματοφύλακες τους γιους της, ενώ μίλησε και για τη «ροή», τη λέξη που κυριαρχεί στα διαφημιστικά σποτ της εταιρείας και κρύβει μέσα της όλη τη φιλοσοφία της, καθώς περιγράφει την κινητήρια δύναμη με την οποία χαράσσει τα επενδυτικά της σχέδια και την αέναη εξέλιξή της μέσα σε ένα δύσκολο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον.

 

Σχετικά άρθρα

Αποεπενδύει από την ΕΨΑ Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων

Διάκριση για 10η χρονιά στα βραβεία True Leaders by ICAP CRIF

Ηπειρωτικός Αγών

Η Βίκος Α.Ε. ξεχώρισε στα Manufacturing Excellence Awards 2023