ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Νέα καμπάνια επικοινωνίας από το Ζαγόρι Go Green

Με μια διαφορετική ταινία, η οποία κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, το Ζαγόρι Go Green, το πρώτο ελληνικό εμφιαλωμένο νερό σε φιάλες από ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET), μας υπενθυμίζει ότι «δεν χρειάζονται κανόνες για να κάνουμε τη σωστή κίνηση, αρκεί η συνείδησή μας».

Η ταινία αποτυπώνει με τρόπο ευρηματικό και παράλληλα έντονα συναισθηματικό μία ωδή για τον πλανήτη Γη, μέσα από τον αυτοσχέδιο χορό του γνωστού ηθοποιού Τάσου Νούσια. Ο ηθοποιός, γεμάτος ενέργεια και πάθος, πραγματοποιεί έναν κυκλικό χορό, παρομοιάζοντας τον με τον κύκλο της ζωής. Όπως για να χορέψουμε δε χρειάζεται να γνωρίζουμε τα βήματα, παρά μόνο να ακούσουμε τον χτύπο της καρδιά μας, έτσι και για να πράξουμε το σωστό, να προστατεύσουμε το περιβάλλον και τη ζωή μας, δε χρειάζονται κανόνες, αρκεί μόνο να ακούσουμε τη συνείδησή μας. Όλοι μαζί και καθένας ξεχωριστά μπορούμε να συμβάλλουμε για έναν καλύτερο και πράσινο πλανήτη και να τιμήσουμε τη ζωή και την αξία της!
Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει ότι το καλό το έχουμε μέσα μας και είναι δική μας επιλογή να το μεταφέρουμε στον τρόπο που ζούμε και καταναλώνουμε.
Η Χήτος ΑΒΕΕ με αίσθημα ευθύνης, κάνει την αρχή με τη σειρά προϊόντων Ζαγόρι Go Green, σε συσκευασίες από ανακυκλωμένο πλαστικό και δεσμεύεται για τη συνεχή μείωση του πλαστικού στο σύνολο των προϊόντων της. Αυτό αποτελεί έναν από τους κύριους και άμεσους στόχους της εταιρίας, η οποία συνεχίζει να εξελίσσεται με γνώμονα την ποιότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα.

Σχετικά άρθρα

Νέα διάκριση για την πρωτοβουλία «Ζαγόρι Go Green» της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ

Δρόσισαν τις εκδηλώσεις στον Πειραιά

«Φιλοκτήτης» με τον Τάσο Νούσια για δύο παραστάσεις στα Γιάννενα

Ηπειρωτικός Αγών