ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Εκκρεμεί η συζήτηση για τη συνέχεια των οδικών έργων

Σε επίπεδο προθέσεων βρίσκεται η συνεννόηση Περιφέρειας Ηπείρου και Υπουργείου Υποδομών για τις εκκρεμότητες των οδικών αξόνων στην Ήπειρο, με τις σχέσεις του περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη και του υφυπουργού Υποδομών Ν. Ταχιάου να έχουν αποκατασταθεί.

Πέραν των προθέσεων, βέβαια, δεν υπάρχει κάτι νεότερο, όπως φάνηκε από τις κοινές δηλώσεις τους κατά την παράδοση της Αμβρακίας Οδού στην κυκλοφορία, με τον περιφερειάρχη να εμφανίζεται αισιόδοξος ότι θα υπάρχει συνέχεια για τον παραλιακό δρόμο Πρέβεζα – Ηγουμενίτσα – Μαυρομάτι και τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό. Μάλιστα, εμφανίστηκε δεκτικός στο ενδεχόμενο να επιβληθούν και διόδια, στα οποία θα προστεθούν και αυτά της υποθαλάσσιας ζεύξης, τα οποία μένουν εκτός της συμφωνίας παραχώρησης της Εγνατίας Οδού.
Ο κ. Ταχιάος ρωτήθηκε και για τον οδικό άξονα Ιωάννινα-Κακαβιά, απαντώντας πως το έργο είναι προ των πυλών και προσθέτοντας ότι «μαζί θα το εγκαινιάσουμε», δήλωση που δείχνει βεβαιότητα για την κατασκευή του εντός των χρονοδιαγραμμάτων.
Στον αντίποδα της αισιοδοξίας για συνέχιση των οδικών αξόνων της Ηπείρου, ο βουλευτής Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Μπάρκας καταθέτει τον προβληματισμό του για το ότι το οδικό έργο της Αμβρακίας Οδού είναι ουσιαστικό «τυφλό», καθώς οι οδηγοί φεύγοντας από ένα σύγχρονο έργο και εισέρχονται στο οδικό δίκτυο του Νομού Πρέβεζας, που παραπέμπει στον 19ο αιώνα. «Ο Νομός της Πρέβεζας παραμένει από τους ελάχιστους Νομούς της χώρας που δεν τον διατρέχει σύγχρονο οδικό δίκτυο, μια πραγματικότητα που γίνεται χειρότερη όταν εκφράζονται απόψεις όπως αυτή του υφυπουργού Υποδομών ότι για την Πρέβεζα δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα», σημειώνει σε ανακοίνωσή του.