Proussos karpenisi
Αθλητικά

Με το τάμα στην Παναγία Προυσιώτισσα είχε ξεκινήσει το ευρωπαϊκό ταξίδι του ΠΑΣ

Κάθε φορά που ο ΠΑΣ Γιάννινα έκανε προετοιμασία στο Καρπενήσι, όταν πλησίαζε η ώρα επιστροφής, αποστολή πήγαινε στο Μοναστήρι Προυσού για προσκύνημα στην θαυματουργή εικόνα της Παναγίας.

Το ίδιο έκανε και τέτοιον καιρό του 2016, πριν από 10 χρόνια, όταν είχε ξεκινήσει πολύ νωρίς την προετοιμασία λόγω υποχρεώσεων στο Γιουρόπα Λιγκ. Ο Γιάννης Πετράκης και οι παίκτες πήραν την ευλογία της Παναγίας της Προυσιώτισσας, για να ξεκινήσουν το ευρωπαϊκό ταξίδι, για πρώτη φορά στην ιστορία της τοπικής ομάδας.
Η
Ιερά Μονή Προυσού (ή Παναγία Προυσιώτισσα) είναι ένα από τα σημαντικότερα και πιο ιστορικά προσκυνήματα της Ελλάδας. Βρίσκεται στο νομό Ευρυτανίας, χτισμένη σε ένα επιβλητικό, απόκρημνο και γεμάτο έλατα τοπίο ανάμεσα στα βουνά Χελιδώνα και Καλιακούδα. Απέχει περίπου 31 χιλιόμετρα νότια από το Καρπενήσι και 53 χιλιόμετρα βορειοανατολικά από το Αγρίνιο. : Η εικόνα της Παναγίας θεωρείται έργο του Ευαγγελιστή Λουκά. Μεταφέρθηκε από την Προύσα της Μικράς Ασίας για να σωθεί από την καταστροφή. Το ασημένιο κάλυμμα της εικόνας είναι δώρο του οπλαρχηγού Γεωργίου Καραϊσκάκη, ο οποίος νοσηλεύτηκε εκεί κατά την Επανάσταση για να θεραπευτεί από θέρμη.
Παραθέτουμε το ρεπορτάζ του “ΗΑ” για την επίσκεψη του ΠΑΣ στην Ιερά Μονή Προυσού: “Το έχουν τάμα στον ΠΑΣ, κάθε χρόνο στην τελευταία Κυριακή από την περίοδο της προετοιμασίας στο Καρπενήσι, η ομάδα να εκκλησιάζεται στην Ιερά Μονή της Παναγίας στην Προυσό Ευρυτανίας ζητώντας τη βοήθεια της Μεγαλόχαρης. Όμως φέτος λόγω του περιορισμένου χρόνου και του γεγονότος ότι η αποστολή θα φύγει τη Δευτέρα για την Κύπρο όπου κλείστηκε φιλικό με τον ΑΠΟΕΛ, έγινε χθες τροποποίηση του προγράμματος με επίσκεψη της αποστολής στο Μοναστήρι. Υπήρχε το πρωί προγραμματισμένο ρεπό για ξεκούραση από τον Γιάννη Πετράκη, κάτι που συνδύασαν με επίσκεψη στο Μοναστήρι. Όλα τα μέλη της αποστολής με το λεωφορείο της ομάδας επισκέφθηκαν την Προυσό Ευρυτανίας ανάβοντας κεράκι και προσκυνώντας στην εικόνα της Μεγαλόχαρης. Το απόγευμα έγινε κανονικά προπόνηση στο αθλητικό κέντρο με μοναδικό εμπόδιο τον αέρα που φυσούσε κατά διαστήματα. Η προετοιμασία στο Καρπενήσι μπαίνει στην τελική ευθεία. Αρχικά η αποστολή ήταν να γυρίσει στα Γιάννινα την Τρίτη 5 Ιουλίου, αλλά υπήρξε τροποποίηση του προγράμματος, καθώς κλείσθηκε φιλικό με τον ΑΠΟΕΛ στην Κύπρο. Ήθελε ο Πετράκης ένα δυνατό φιλικό, καθώς ολοκληρώνεται το βασικό στάδιο προετοιμασίας της ομάδας και σε λιγότερο από δύο εβδομάδες θα ξεκινήσει τους αγώνες στο Γιουρόπα Λιγκ”.

Σχετικά άρθρα

Την Τετάρτη παρουσιάσεις και συνέντευξη Τύπου από τον ΠΑΣ

Ηπειρωτικός Αγών

Καθημερινά εντείνεται περισσότερο η μεταγραφολογία στον ΠΑΣ Γιάννινα

Άλλα τέσσερα νέα ονόματα στη μεταγραφική λίστα του ΠΑΣ Γιάννινα!

Ηπειρωτικός Αγών