Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου, την Πέμπτη 25 Ιουνίου, από τη 1 το μεσημέρι έως τις 3 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος στην περιοχή, η οποία θα επηρεάσει και το Δημαρχείο.
Κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν θα είναι δυνατή η εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς θα τεθούν εκτός λειτουργίας τα ηλεκτρονικά συστήματα και τα δίκτυα του Δήμου.
Η δημοτική αρχή καλεί τους πολίτες να προγραμματίσουν τις συναλλαγές τους εκτός των ωρών της διακοπής, προκειμένου να αποφύγουν την ταλαιπωρία.
