Σε μια σχεδόν γεμάτη αίθουσα, η παραδοσιακή μουσική και ο χορός μέχρι τα ξημερώματα ενώθηκαν με τις ευχές για υγεία και ευημερία για όλους!
Με τίτλο της φετινής βραδιάς «Μαζί, για τον πολιτισμό και την παράδοση του τόπου μας», οι Μεγαλογοτιστινοί αντάμωσαν και συνέχισαν την προσπάθεια διατήρησης της τοπικής πολιτιστικής παράδοσης. Ιδιαίτερα όμορφη και ελπιδοφόρα χαρακτηρίστηκε η εμφάνιση του χορευτικού τμήματος, στο οποίο φέτος πρωταγωνίστησαν και πέντε μικροί χορευτές, φορώντας την τοπική παραδοσιακή φορεσιά.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Απανταχού Μεγαλογοτιστινών Ιωάννης Φλώρος ευχαρίστησε όσους βρέθηκαν στην εκδήλωση και όσους στηρίζουν το σύλλογο του χωριού με την παρουσία τους αλλά και με χορηγίες – προσφορές, κάνοντας γνωστή και την έναρξη προσπάθειας δημιουργίας ενός μόνιμου χορευτικού τμήματος του συλλόγου.
Κατά τον χαιρετισμό της, η δήμαρχος Μετσόβου Μαρία Χριστίνα Αβέρωφ συνεχάρη τους ανθρώπους του συλλόγου, χαρακτηρίζοντάς τον ως πολύ δραστήριο και τονίζοντας ότι είναι πάρα πολύ σημαντική αυτή η ενασχόληση και η προσφορά στο χωριό. Ζήτησε να επισκέπτονται όλοι τα χωριά τους και χαρακτηριστικά ανέφερε: «Τα χωριά μας, χρειάζονται εσάς τώρα! Πρέπει να βοηθήσετε όσο πιο πολύ μπορείτε για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Εμείς ως δήμος δουλεύουμε για την καθημερινότητα η οποία δεν είναι εύκολη. Πιστεύω ότι με συνεργασία μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα».
Την εκδήλωση τίμησαν, επίσης, με την παρουσία τους ο βουλευτής Ιωαννίνων της Ν.Δ. Γιώργος Αμυράς, η αναπληρώτρια περιφερειάρχης Ηπείρου Αγνή Νάκου, ο αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου Κωνσταντίνος Κίτσιος, ο πολιτευτής της Ν.Δ. Σπύρος Κωνσταντόπουλος, ο πολιτευτής της Φωνής Λογικής Γεώργιος Γοργόλης, ο πρόεδρος της Κοινότητας της Μικρής Γότιστας Παύλος Δεκόλης, ο πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Μικρής Γότιστας «το Γραδέτσι» και πρόεδρος της Ένωσης Μετακινούμενων Κτηνοτρόφων Ηπείρου Ιωάννης Δεκόλης και ο πρόεδρος της Αδελφότητας Αγναντιτών Ιωαννίνων Γεώργιος Κώστας.
