Μια μουσική βραδιά με τραγούδια ελλήνων συνθετών στην Κόνιτσα
Ένα αφιέρωμα στους έλληνες συνθέτες παρουσίασε την Κυριακή 24 Ιουλίου, στην κεντρική πλατεία της Κόνιτσας, η Φιλαρμονική του Δήμου Κόνιτσας «Ελευθέριος Χ. Παγγές», υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού Χρήστου Γεωργάνου, σε μια εκδήλωση που χαρακτηρίστηκε από τη μεγάλη συμμετοχή του κοινού....
