Αίθουσα Σύνταξης

Ειδικά δρομολόγια και εντατικότερη αστυνόμευση για όσο διαρκούν τα έργα

Με δύο νέα δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ και εντατικότερη αστυνόμευση θα γίνει προσπάθεια να «θεραπευθεί» το επόμενο διάστημα το οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της πόλης, σε μια περίοδο που τα υπό εκτέλεση έργα προκαλούν πρόσθετη επιβάρυνση.

Αυτό αποφασίστηκε σε σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Έργων Γιώργος Αρλέτος και Οικονομικών Φώτης Βάββας, ο διοικητής της Τμήματος Τροχαίας Γρηγόρης Καρράς και άλλοι αξιωματικοί, ο προϊστάμενος της Δημοτικής Αστυνομίας Παναγιώτης Μπαλούγιας και ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Στέφανος Μουστακλής.
Το πιο ενδιαφέρον μέτρο έχει να κάνει με την καθιέρωση δύο κυκλικών δρομολογίων από το Αστικό ΚΤΕΛ, με τη μετακίνηση να είναι δωρεάν για τους πολίτες. Τα δρομολόγια θα γίνονται με mini bus, από περιφερειακά σημεία προς το κέντρο της πόλης. Οι ακριβείς διαδρομές θα καθοριστούν εντός των επομένων ημερών με σκοπό να ξεκινήσει η εφαρμογή τους μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα mini bus θα κινούνται σε σημεία, στα οποία σήμερα δεν υπάρχει γραμμή του Αστικού ΚΤΕΛ, σε έναν δακτύλιο που οριοθετείται από τις οδούς Βορείου Ηπείρου – Μεγάλου Αλεξάνδρου – Σπύρου Λάμπρου- Δομπόλη – Κενάν Μεσαρέ – Γεννηματά – Καστρο – Γ. Παπανδρέου. Από αυτούς τους άξονες, θα υπάρχει η δυνατότητα επιβίβασης ατόμων, τα οποία θα μεταφέρονται δωρεάν προς το κέντρο της πόλης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, με βάση τα όσα συζητήθηκαν και με δεδομένο ότι δε μιλάμε για μετακίνηση από περιφερειακά πάρκινγκ, δε θα χωροθετηθούν στάσεις επιβίβασης – αποβίβασης, αλλά ο κάθε πολίτης θα μπορεί να σηκώνει το χέρι του και να σταματά το mini bus σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής. Με τον τρόπο αυτό θα δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να σταθμεύουν τα οχήματά τους περιφερειακά και από εκεί να μετακινούνται δωρεάν.
Η επιτυχία του εγχειρήματος θα κριθεί, βέβαια, από την πυκνότητα των δρομολογίων και σίγουρα από τον βαθμό ανταπόκρισης των οδηγών Ι.Χ., με την όλη προσπάθεια να λειτουργεί, σε ένα βαθμό, και ως ένα τεστ για το πώς θα εξελιχθούν τα κυκλοφοριακά δεδομένα, όταν προχωρήσει η εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης. Ωστόσο, τότε είναι προφανές πως η συζήτηση με το Αστικό ΚΤΕΛ θα μπει σε άλλη βάση, καθώς σήμερα λειτουργεί περισσότερο ως προσφορά και όχι ως παροχή υπηρεσίας προς τον Δήμο, που θα κληθεί να καλύπτει το κόστος της μετακίνησης των πολιτών, έχοντας, όμως, έσοδα, που θα μπορεί να διαθέσει.
Το δεύτερο μέτρο αφορά την εντατικοποίηση της παρουσίας της Τροχαίας και της Δημοτικής Αστυνομίας στο κέντρο της πόλης για τη διευκόλυνση της κίνησης, τον περιορισμό της παράνομης στάθμευσης, καθώς και των διπλοσταθμεύσεων, που αποτελούν μια μεγάλη πληγή διαχρονικά.
Από την πλευρά του Τμήματος Τροχαίας δόθηκε η διαβεβαίωση πως θα καταβληθεί η μέγιστη δυνατή προσπάθεια, με έμφαση στις οδούς 28ης Οκτωβρίου, Δωδώνης, Πυρσινέλλα και Αβέρωφ, που είναι καθοριστικής σημασίας να υπάρχει απρόσκοπτη ροή οχημάτων, ενώ συμφωνήθηκε να υπάρχει πιο στενή συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία, ώστε να επικουρεί το έργο της Τροχαίας.
Όπως τονίστηκε και στη σύσκεψη, η δημοτική αρχή κατανοεί τα προβλήματα που προκαλούνται από την εκτέλεση των έργων. Πρόκειται, όμως, για παρεμβάσεις που είναι απαραίτητες, αναβαθμίζουν την πόλη και με την ολοκλήρωσή τους θα είναι στη διάθεση των πολιτών.
Οι δύο αντιδήμαρχοι που μετείχαν στη συνάντηση εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους τόσο προς την Τροχαία όσο και προς το Αστικό ΚΤΕΛ για τη διαρκή και αποδοτική συνεργασία μαζί τους, αλλά στη Δημοτική Αστυνομία για την δική της συμβολή.

Σχετικά άρθρα

Λανθασμένη ερμηνεία του νόμου βλέπει το Αστικό ΚΤΕΛ

«Καμπανάκι» για άμεσες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις

Ηπειρωτικός Αγών

Προαναγγελία αποκαλύψεων για τον «πόλεμο» σε βάρος του Αστικού ΚΤΕΛ