Η νέα πίστωση αφορά την αντικατάσταση των εσωτερικών δικτύων ύδρευσης στις κοινότητες Ελληνικού και Μονολιθίου, με 633.650 ευρώ να κατευθύνονται στο Ελληνικό και 250.000 ευρώ στο Μονολίθι, για την αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με την παλαιότητα των υποδομών.
Η χρηματοδότηση προστίθεται σε προηγούμενη ενίσχυση 750.000 ευρώ που είχε εγκριθεί για παρεμβάσεις στα δίκτυα ύδρευσης των κοινοτήτων Πλατανούσας, Προσηλίου και Μονολιθίου, στο πλαίσιο του συνολικού έργου αναβάθμισης των εγκαταστάσεων ύδρευσης του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων, προϋπολογισμού άνω των 4,9 εκατ. ευρώ.
Το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εκσυγχρονισμό δικτύων ύδρευσης, κατασκευή νέων υδατοδεξαμενών και εγκατάσταση συστήματος τηλεμετρίας και τηλεελέγχου για την παρακολούθηση της λειτουργίας των δικτύων και τον εντοπισμό διαρροών.
Σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων Νίκος Βαΐτσης χαρακτήρισε τη χρηματοδότηση ιδιαίτερα θετική εξέλιξη για τις τοπικές κοινωνίες του Ελληνικού και του Μονολιθίου, τονίζοντας ότι ο Δήμος συνεχίζει να διεκδικεί πόρους για την αναβάθμιση βασικών υποδομών και τη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων.
