Ζητήματα που αφορούν τον οδοφωτισμό, την επέκταση του Μεγάλου Δακτυλίου προς τον κόμβο Κουτσελιού και την πορεία αξιοποίησης των πρώην στρατιωτικών φυλακών αναμένεται να βρεθούν στο επίκεντρο της ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Ιωαννίνων, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα, στην αίθουσα «Αθανάσιος Τσακάλωφ» του Δημαρχείου.
Στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται ακόμη η οικονομική ενίσχυση συλλόγων ΑμεΑ και χρονίως πασχόντων, το δημογραφικό πρόβλημα, οι παραχωρήσεις κοινόχρηστων χώρων για τραπεζοκαθίσματα, η πορεία των Γωνιών Ανακύκλωσης και ζητήματα πολιτικής προστασίας, με ερωτήματα για τη στελέχωση των υπηρεσιών, την ενημέρωση των πολιτών και την εξέλιξη της μελέτης αντιπλημμυρικής προστασίας του λεκανοπεδίου.
