Το video φιλμογραφήθηκε από τον Κώστα Μανταλιά και η χιουμοριστική και αυτοσαρκαστική διάθεσή του δίνει τον τόνο της επιστροφής των 16χρονων NORMA the band στη δισκογραφία και τη σκηνή.
Οι κυκλοφορίες αυτές είναι οι προπομποί της κυκλοφορίας του τέταρτου ολοκληρωμένου άλμπουμ της μπάντας που κυκλοφορεί την Πέμπτη 15 Σεπτέμβρη σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα της μπάντας από τη Noisyland Recordings.
Δείτε το νέο video clip των NORMA the band στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.youtube.com/watch?v=2KLIR–HFN8 .
Οι NORMA the band είναι οι Θοδωρής Τσιρώνης (κιθάρες/φωνή), Γεωργία Μάντζιου (μπάσο), Κώστας Μπέλλος (κιθάρες), Στέφανος Χρηστίδης (κιθάρες), Χρήστος Παπαγιαννόπουλος (τύμπανα). Συμμετέχουν ακόμη NoisyΠ σε Synths, Electronics.
