ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Διάκριση για τη Νέα Οδό στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Μια νέα σημαντική διάκριση απέσπασε η Νέα Οδός στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, ενός κορυφαίου θεσμού, που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την επιβράβευση εταιρειών, οργανισμών και στελεχών του κλάδου που θέτουν στον πυρήνα της λειτουργίας τους την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές.

Η Νέα Οδός διακρίθηκε με το Customer Distinction Award στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Customer Call Center of the Year) για τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και ειδικής εξατομικευμένης υποστήριξης, που προσφέρει σε όλους τους οδηγούς των αυτοκινητοδρόμων μας.

Σε απόλυτη συνέπεια με τον στρατηγικό στόχο της εταιρείας για τα πλέον ποιοτικά επίπεδα  παρεχόμενων υπηρεσιών, οι άνθρωποί της στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι στη διάθεση κάθε οδηγού, 365 ημέρες τον χρόνο, για κάθε πληροφορία ή ερώτημα που αφορά το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει, την υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Fast Pass Νέα Οδός, καθώς και την επιλογή μεταξύ των νέων συνδρομητικών προγραμμάτων.

«Στη Νέα Οδό από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας θέσαμε ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του κάθε οδηγού άμεσα και αποτελεσματικά. Η παραπάνω διάκριση αποτελεί μία ακόμα σημαντική αναγνώριση της προσπάθειάς μας, αλλά και μία δέσμευση στο να αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους ώστε να αποτελούμε τον καλύτερο δυνατό συνοδηγό», αναφέρεται σε δελτίο τύπου της εταιρείας.

Σχετικά άρθρα

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

Με το Fast Pass πας παντού, τώρα και με εκπτώσεις έως 50%!

advertorial

Νέα Οδός: Διάκριση με Χρυσό Βραβείο στα Health & Safety Awards 2022

advertorial