Η Νέα Οδός διακρίθηκε με το Customer Distinction Award στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Customer Call Center of the Year) για τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και ειδικής εξατομικευμένης υποστήριξης, που προσφέρει σε όλους τους οδηγούς των αυτοκινητοδρόμων μας.
Σε απόλυτη συνέπεια με τον στρατηγικό στόχο της εταιρείας για τα πλέον ποιοτικά επίπεδα παρεχόμενων υπηρεσιών, οι άνθρωποί της στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι στη διάθεση κάθε οδηγού, 365 ημέρες τον χρόνο, για κάθε πληροφορία ή ερώτημα που αφορά το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει, την υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Fast Pass Νέα Οδός, καθώς και την επιλογή μεταξύ των νέων συνδρομητικών προγραμμάτων.
«Στη Νέα Οδό από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας θέσαμε ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του κάθε οδηγού άμεσα και αποτελεσματικά. Η παραπάνω διάκριση αποτελεί μία ακόμα σημαντική αναγνώριση της προσπάθειάς μας, αλλά και μία δέσμευση στο να αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους ώστε να αποτελούμε τον καλύτερο δυνατό συνοδηγό», αναφέρεται σε δελτίο τύπου της εταιρείας.