ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Δύο νέα βραβεία για την Terracom στα «Made in Greece 2019» Awards

Δύο νέα βραβεία, ένα χρυσό στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν - Μικρομεσαία Επιχείρηση» για το QR-Patrol και ένα ασημένιο στην κατηγορία «Εξαγωγική Αριστεία - Μικρομεσαία Επιχείρηση», απέσπασε η γιαννιώτικη εταιρία Terracom Α.Ε. στη διοργάνωση «Made in Greece 2019».

Το QR-Patrol είναι μεταξύ των κορυφαίων συστημάτων διαχείρισης περιπολιών και φυλάξεων στο κόσμο και σήμερα έχει περισσότερους από 1.000 πελάτες σε 82 χώρες, καθώς και ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών – μεταπωλητών σε 29 χώρες. Είναι το πρώτο σύστημα guard-tour, που ενσωματώνει τεχνολογίες από το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT), όπως beacons & wearables.
Στο διεθνές πελατολόγιο της Terracom περιλαμβάνεται το διεθνές αεροδρόμιο Heathrow, το Γερμανικό Χρηματιστήριο, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Δικαιοσύνης (EUROJUST), τα ΙΚΕΑ, πλήθος ξενοδοχείων (Hilton, Marriot, Hyatt), εταιρίες security (Brinks, G4S, Securitas), εταιρίες facilities (ISS, CountryCleanRecycling, P&H CleaningCompany, CCS Facilities), πανεπιστήμια (CarnegieMellon, UniversityofCaliforniaSanFrancisco, UniversityofWestGeorgia,), η Emiratesairlines, τα Dubaidutyfree, μεγάλα αεροδρόμια κ.α.
H Terracom έχει διακριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του προγράμματος SME InstrumentPhase 2 του Horizon 2020, ενώ τον περασμένο Αύγουστο ένας επενδυτικός οίκος του Λονδίνου, η Brookstreet, επένδυσε σε αυτή με στόχο την περαιτέρω προώθηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της εταιρείας σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ο θεσμός των Βραβείων «Made in Greece» εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας, που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά σήματα (brandnames). Σκοπός του θεσμού αυτού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.
Τα βραβεία απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία, η εξωστρέφεια και η δύναμη των σημάτων τους (brands) πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους. Η διοργάνωση των βραβείων «MadeinGreece 2019» πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Σχετικά άρθρα

Τετραήμερη εργασία για δεύτερο καλοκαίρι από την Terracom

Η Terracom «ασφάλισε» το Μουντιάλ του Κατάρ

Στο συνέδριο «UK Funding Opportunities for Greek Innovative SMEs» η Terracom

Ηπειρωτικός Αγών