ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

«Παράδοση… αλλιώς» με τον Χρ. Μπάρκα και προϊόντα της «Δωδώνη»

Σε συνεργασία με τον Χρήστο Μπάρκα προχώρησε η γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη» για τη δημιουργία της νέας YouTube σειράς «Παράδοση…αλλιώς», μίας σειράς που ξεχωρίζει για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της.

Με πρωταγωνιστές τον γνωστό από την παρουσία του σε reality μαγειρικής σεφ και τα αγαπημένα προϊόντα «Δωδώνη», η νέα YouTube σειρά αποτελείται από 12 mini επεισόδια. Ήρθε για να εμπνεύσει το κοινό να δημιουργεί αγαπημένες παραδοσιακές συνταγές με μικρές παραλλαγές, είτε διατηρώντας τη διαχρονική γεύση με μία πρωτότυπη κι εντυπωσιακή εμφάνιση, είτε συνδυάζοντας διαφορετικά υλικά για να προκύψει μία άλλη εκδοχή της κάθε παραδοσιακής συνταγής.
Μέσα λοιπόν από την παράδοση, τη φαντασία, το μεράκι και την αγάπη για μαγειρική με αγνά 100% ελληνικά προϊόντα, ο Χρήστος Μπάρκας και η «Δωδώνη» προσκαλούν το κοινό σε μία διαφορετική γευστική εμπειρία, που συνδυάζει την παράδοση με το σήμερα και τη μαγειρική με τη δημιουργικότητα.
Στο πρώτο επεισόδιο, το οποίο έχει ήδη αναρτηθεί στο YouTube κανάλι της «Δωδώνη», ο Χρήστος Μπάρκας μαγειρεύει μία παραδοσιακή γιαννιώτικη κασόπιτα διαφορετικά, με chutney τομάτας και κρέμα τυριού. Κάθε μήνα θα ανεβαίνει κι ένα νέο επεισόδιο, με νέες δημιουργικές συνταγές, πολλές εκπλήξεις και μοναδικούς διαγωνισμούς.
Με παρουσία πάνω από μισό αιώνα, η «Δωδώνη» πρεσβεύει τη γεύση του καλού και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Ήπειρο, τα Ιωάννινα, την παράδοση, την αυθεντικότητα, την ποιότητα και τη νοστιμιά. Με κυρίαρχο συστατικό το 100% ελληνικό γάλα και τις πιο αγνές πρώτες ύλες, η εταιρεία δημιουργεί αγνά γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως η πασίγνωστη φέτα, τα αυθεντικά γιαούρτια, τα μοναδικά κίτρινα τυριά και πολλά άλλα, που ξεχωρίζουν για την άριστη ποιότητα, την πλούσια γεύση και την υψηλή θρεπτική τους αξία.
Με αυτά τα υπέροχα προϊόντα έχει μεγαλώσει και ο Χρήστος Μπάρκας, ο οποίος είναι από τα Γιάννενα και λατρεύει την ελληνική παραδοσιακή κουζίνα. Στην «Παράδοση… αλλιώς», λοιπόν, αποδεικνύει πως όταν υπάρχει όρεξη και αγάπη, ακόμα και οι πιο φανταστικές μαγειρικές ιδέες μπορούν να πραγματοποιηθούν.
Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της YouTube σειράς έχει επιμεληθεί η day6 advertising.

Σχετικά άρθρα

Συνεργασία Δωδώνη -Μιλιόρα Φάρμ για εισκόμιση γάλακτος και όχι μόνο

Δωδώνη: Στη Vivartia το σύνολο των μετοχών

Τέσσερα βραβεία για τη «Δωδώνη» στα Greek Exports Awards 2023