ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Πεντάμηνη ψηφιακή καμπάνια με στόχευση στο Ισραήλ

Αυξάνονται οι τουριστικές αγορές που δείχνουν ενδιαφέρον για τον προορισμό «Ιωάννινα», με το Ισραήλ να είναι ο πρώτος «στόχος», ενόψει και της αεροπορικής σύνδεσης.

Η αγορά του Ισραήλ αποτελεί επιλεγμένη στόχευση της πεντάμηνης ψηφιακής καμπάνιας, που θα τεθεί σύντομα σε εφαρμογή από τον Δήμο Ιωαννιτών και, παράλληλα, σύμφωνα με τον σύμβουλο για θέματα Τουρισμού του δημάρχου Σπύρο Πέγκα, περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα της «Διπλωματίας Πόλεων» και της στρατηγικής δικτύωσης και προβολής του Δήμου για τη νέα χρονιά, μαζί με τη Γερμανία και τη Γαλλία.
Στο μεταξύ, στις 7 Δεκεμβρίου, και στο πλαίσιο της «Διπλωματίας Πόλεων» θα γίνει παρουσίαση του προορισμού «Ιωάννινα» στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, παρουσία του αντιδημάρχου Τουρισμού Γ. Λώλη, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και επαγγελματιών της πόλης.
Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών, στην οποία βρέθηκαν στο επίκεντρο οι πρωτοβουλίες που προωθήθηκαν την τελευταία χρονιά για την τουριστική προβολή της πόλης και ο σχεδιασμός των ενεργειών που δρομολογούνται για το επόμενο διάστημα, προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των ξένων, κυρίως, επισκεπτών.
Στην εισήγησή του, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Λώλης επισήμανε ότι, σταδιακά, τα Γιάννενα αφήνουν πίσω τους την πολύ δύσκολη περίοδο της πανδημίας και, μήνα με τον μήνα, ανακτούν το χαμένο έδαφος στην κορυφή της κατάταξης των τουριστικών προορισμών προτίμησης. «Ακουγόμαστε πλέον πιο πολύ, μας επισκέπτονται όλο και περισσότεροι, οι προσπάθειές μας αναγνωρίζονται και έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς», ανέφερε, μεταφέροντας τις εντυπώσεις, τόσο του ίδιου όσο και του δημάρχου Μωυσή Ελισάφ από τη «Διπλωματία Πόλεων» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τις επαφές με πρέσβεις ξένων χωρών, αλλά και τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού.
Σε ανάλογες διαπιστώσεις προέβησαν και οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων Ιωαννίνων, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως έχει καταγραφεί έκδηλο ενδιαφέρον για το τουριστικό προϊόν της πόλης μας από τις αγορές της Γαλλίας, Γερμανίας, Ολλανδίας και Βελγίου, καθώς και της Ιορδανίας, της Αλβανίας και των Κάτω Χωρών, ενώ, από τον Μάρτιο και μετά, το ποσοστό επισκεψιμότητας κυμάνθηκε σε ποσοστά 55-60%, ακόμα και το καλοκαίρι. Ένα ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από αυτό του 2019.
Ο κ. Λώλης υπέδειξε την ανάγκη περαιτέρω «διεθνοποίησης» του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» τους επόμενους μήνες και γνωστοποίησε ότι, στο πλαίσιο αναβάθμισης της ιστοσελίδας του Τμήματος Τουρισμού του δήμου https://www.travelioannina.com/, θα ενταχθεί ειδική ενότητα πληροφόρησης για τους Ισραηλινούς τουρίστες.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, αναφερόμενος επιγραμματικά στον απολογισμό δράσεων του προηγούμενου διαστήματος, είπε ότι η στρατηγική που υλοποιήθηκε, περιλάμβανε, συνεντεύξεις του δημάρχου και του ίδιου σε εγχώρια και διεθνή Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, συναντήσεις με πρέσβεις, παρουσίαση του προορισμού της πόλης στη Λευκωσία, την Μπρατισλάβα, τα Τίρανα και την Αθήνα, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, στο Λονδίνο, το Παρίσι, τη Λευκωσία και το Ντίσελντορφ, επτάμηνη ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής σε επιλεγμένες πόλεις στη χώρα μας, επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη αεροπορικών εταιριών και ομίλων που δραστηριοποιούνται στη διεθνή κρουαζιέρα, φιλοξενία δημοσιογράφων από το Ισραήλ, την Κύπρο, την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και παραγωγή σύγχρονων βίντεο ανάδειξης της πόλης.

Σχετικά άρθρα

Συμμάχους για την προσέλκυση διεθνών συνεδρίων βρίσκουν τα Γιάννενα

Αγαπημένος προορισμός χειμώνα – καλοκαίρι τα Γιάννενα

Στοχευμένη προσέγγιση στην αγορά της Ρουμανίας