ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Ευθείες καταγγελίες για φωτογραφικό διαγωνισμό

Μπορεί σε επίπεδο δήμων να βρέθηκε η χρυσή τομή για να προχωρήσει ο διεθνής διαγωνισμός για τη δοκιμαστική λειτουργία των Σταθμών Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων και τη μεταφορά του υπολείμματος της μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων, ωστόσο νέα εμπόδια προβάλλουν, τα οποία ενδεχομένως να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις.

Ανοιχτό αφήνει η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων το ενδεχόμενο να προσφύγει νομικά για την ακύρωση της διακήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού, που προκήρυξε στις αρχές του μήνα ο Αναγκαστικός Σύνδεσμος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Ηπείρου, με τον πρόεδρό του να κάνει λόγο ευθέως για φωτογραφικό διαγωνισμό.
Μετά τη δημοσιοποίηση υπομνήματος-διαμαρτυρίας με ολοσέλιδες καταχωρήσεις στον τοπικό τύπο, ο κ. Μουστακλής επανήλθε με δηλώσεις του, απευθύνοντας έκκληση στη διοίκηση του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Ηπείρου να προχωρήσει σε ανάκληση της προκήρυξης και στη αλλαγή της. Σε διαφορετική περίπτωση, η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων δεν αποκλείεται να κυνηγήσει σε νομικό επίπεδο την υπόθεση, κάτι που δεν είναι εξαρχής στις προθέσεις της, όπως φάνηκε. «Έχουμε απευθυνθεί σε νομικά γραφεία των Αθηνών. Η εταιρεία δε θα μείνει άπραγη. Έχουμε δώσει χρήματα για να πάρουμε τις απαιτούμενες πιστοποιήσεις, να είμαστε έτοιμοι. Ανάλογα με τις συμβουλές, θα κινηθούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μουστακλής.
Η θέση ότι η διακήρυξη είναι φωτογραφική εκπορεύεται από τους όρους που τίθενται και από τους οποίους δε δίνεται η δυνατότητα στο Αστικό ΚΤΕΛ να υποβάλλει προσφορά. «Το ενδιαφέρον μας ήταν γνωστό και πήραμε την απόφαση να συμμετέχουμε με τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας. Ωστόσο, η διακήρυξη, το μόνο που δε γράφει, είναι ότι απαγορεύεται η συμμετοχή μιας νέας εταιρείας», υπογράμμισε, εξηγώντας ότι ζητούνται περίεργα πράγματα, πέραν της εμπειρίας, του πολύ μεγάλου κύκλου εργασιών και των πρόσθετων οχημάτων, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στη μελέτη. «Ζητάνε δέκα αυτοκίνητα επιπλέον από αυτά που προέβλεπε η μελέτη για τη λειτουργία οκτώ ΣΜΑ, ενώ θα λειτουργήσουν επτά ΣΜΑ. Ή η μελέτη είναι λάθος και πρέπει να την ξαναφτιάξουν ή η διακήρυξη. Και τα δύο σωστά δε γίνεται να είναι. Εμείς είχαμε σκοπό να επενδύσουμε σε ό,τι προέκυπτε ανάγκη από τον κύκλο εργασιών, αλλά όχι να μας ζητάνε πράγματα προκαταβολικά», τόνισε στις δηλώσεις του, προσθέτοντας ότι έγινε προσπάθεια να βρεθεί εταιρεία που να παρέχει «δάνεια εμπειρία», αλλά τους ειπώθηκε πως ο διαγωνισμός είναι έτσι δομημένος που δεν μπορούν να βοηθήσουν. Την ίδια άποψη εξέφρασαν και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο αντικείμενο, λέγοντας ότι ούτε οι ίδιες δεν μπορούν να συμμετέχουν, πόσο μάλλον μια νέα εταιρεία.

Επιζήμια απόφαση για τους πολίτες

Ο κ. Μουστακλής θέλησε να καταδείξει πως η εξέλιξη του διαγωνισμού ως έχει θα είναι επιζήμια για τους πολίτες, οι οποίοι θα επιβαρυνθούν με επιπλέον κόστος.
«Στόχος μας ήταν να δώσουμε μία μεγάλη έκπτωση προς όφελος και των πολιτών. Τώρα θα δούμε τι εκπτώσεις θα δοθούν, πολύ μικρές…», εκτίμησε και συνέχισε: «Είναι πρωτοφανές να μας απαγορεύουν τη συμμετοχή μας. Θέλουμε να συμμετέχουμε επί ίσοις όροις. Απευθύνουμε έκκληση προς όφελος των πολιτών να κάνουν ανάκληση της προκήρυξης και να βγάλουν νέα.

Σχετικά άρθρα

Λανθασμένη ερμηνεία του νόμου βλέπει το Αστικό ΚΤΕΛ

«Καμπανάκι» για άμεσες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις

Ηπειρωτικός Αγών

Προαναγγελία αποκαλύψεων για τον «πόλεμο» σε βάρος του Αστικού ΚΤΕΛ