ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Από φυσικό αέριο μέχρι δρόμους

Θέματα υποδομών είχε η ατζέντα της συνέντευξης τύπου του επικεφαλής και στελεχών της παράταξης «Ορίζοντες Ηπείρου», με τον Σπύρο Ριζόπουλο να προτάσσει το θέμα του φυσικού αερίου.

Ο κ. Ριζόπουλος μίλησε για το υπόμνημα συνεργασίας μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίου Α.Ε. και της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας με αντικείμενο την εκπόνηση σχεδίου για την ανάπτυξη υποδομών πράσινου υδρογόνου, λέγοντας ότι είναι κάτι το ελπιδοφόρο για τη Δυτ. Μακεδονία, αλλά στενάχωρο για την Ήπειρο. Στην τοποθέτησή του ανέφερε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να υπογραφούν συμβάσεις για το φυσικό αέριο με τη ΔΕΠΑ, που θα δεσμεύουν στη συνέχεια τους ιδιώτες, καθώς η ΔΕΠΑ παραμένει μεταβατικά ένας δημόσιος οργανισμός. «Η αδράνεια είναι εγκληματική και συνεχίζεται», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ριζόπουλος, καταλήγοντας ότι κάποιοι δείχνουν να μην καταλαβαίνουν την ανάγκη αξιοποίησης των φυσικών πόρων.

Η κατάπτωση στις «Μηλιές»

Ένα ακόμη από τα θέματα που τέθηκαν, αφορούσε την πρόσφατη κατάπτωση στη θέση «Μηλιές» της 2ης επαρχιακής οδού, που είχε ως αποτέλεσμα την προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας.
Όπως ανέφερε το μέλος της ομάδας τεκμηρίωσης της παράταξης Δημήτριος Κλήμης, οι «Ορίζοντες Ηπείρου» ξεκίνησαν ήδη μελέτη για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος, αλλά και άλλων παρόμοιων σε άλλα σημεία του οδικού δικτύου. Από μια πρώτη εκτίμηση από την ομάδα υποδομών προκύπτει ότι το κόστος μεσοπρόθεσμης αντιμετώπισης είναι υψηλό και αγγίζει το κόστος μακροπρόθεσμης αντιμετώπισης που φτάνει μέχρι το ενδεχόμενο να προτιμηθεί και νέα χάραξη ενός νέου δρόμου. Για τον λόγο αυτό, ο κ. Κλήμης τόνισε ότι γίνεται έρευνα αγοράς για την καλύτερη μέθοδο ανάσχεσης του φαινομένου.

Το οδικό δίκτυο της Πρέβεζας

Αναφορά έγινε και στην κατάσταση του οδικού δικτύου της Πρέβεζας, με τον εκπρόσωπο τύπου της παράταξης Φίλιππο Παππά να παρουσιάζει σημεία από μια μελέτη που εκπόνησαν τα μέλη των «Οριζόντων Ηπείρου» Χριστίνα Κούκια και Τάκης Παππάς.
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε σε επισημάνσεις για τα προβλήματα που παρουσιάζονται στο πεδινό, το περιαστικό και παραθαλάσσιο, καθώς και το ορεινό οδικό δίκτυο της περιφερειακής ενότητας Πρέβεζας, παρουσιάζοντας μάλιστα και στατιστικά στοιχεία για τα τροχαία δυστυχήματα της τελευταίας δεκαετίας, που ανέρχονται συνολικά σε 1.700, ενώ η περιοχή μετρά και 40 νεκρούς τα τελευταία πέντε χρόνια. «Είναι αναγκαία επομένως η αναδιοργάνωση του οδικού δικτύου της περιφερειακής ενότητας Πρέβεζας και γενικότερα της Ηπείρου αποσκοπώντας σε μια συνολική αναβάθμισή του, κατέληξε.

Σχετικά άρθρα

Έναν χρόνο πίσω ο σχεδιασμός για το φυσικό αέριο

Κόβει κάθε δεσμό με τους «Ορίζοντες Ηπείρου» ο Σπ. Ριζόπουλος

«Ορίζοντες Ηπείρου» – Ο Άλκης Λάνταβος διευθυντής του πολιτικού γραφείου