ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Μισός τετράιχνος, μισός… εναλλάξ τρίιχνος

Τον φάκελο του έργου Ιωάννινα- Κακαβιά, με στόχο την ένταξή του στο Ταμείο Ανάκαμψης, προετοιμάζει η περιφέρεια Ηπείρου, προκειμένου να είναι καθόλα έτοιμη όταν το θέμα θα εξεταστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μετά την επίσημη υποβολή της εθνικής πρότασης.

Την ικανοποίησή του για την πρόταση ένταξης του έργου της επέκτασης της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά στο Ταμείο Ανάκαμψης, από την πλευρά της κυβέρνησης, εξέφρασε με δήλωσή του ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, προσθέτοντας ότι οι υπηρεσίες της περιφέρειας εργάζονται ώστε να είναι έτοιμες όλες οι παράμετροι του έργου μέχρι τον ερχόμενο Φεβρουάριο, όταν και θα οριστικοποιηθούν οι αποφάσεις χρηματοδότησης του έργου.
Μάλιστα, όπως εξήγησε ο κ. Καχριμάνης, σύμφωνα με τη μελέτη που υπάρχει, στο πρώτο τμήμα του άξονα, από Ιωάννινα μέχρι Καλπάκι, ο δρόμος θα είναι τετράιχνος, με προϋπολογισμό 350 εκ. ευρώ, ενώ στο δεύτερο τμήμα από Καλπάκι μέχρι Κακαβιά, θα είναι τρίιχνος, με τη μια λωρίδα (ΛΕΑ) να προσαρμόζεται ανάλογα των γεωμετρικών χαρακτηριστικών, σε τμήματα του ενός ή του άλλου ρεύματος κυκλοφορίας. Ο προϋπολογισμός του τμήματος αυτού ανέρχεται σε 50 εκ. ευρώ, ενώ άλλα 25 εκ. ευρώ προβλέπονται για απαλλοτριώσεις.

«Έπρεπε να είχε κατασκευαστεί πριν δέκα χρόνια»

Την ευχή του το τμήμα Ιωάννινα- Κακαβιά να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και να ολοκληρωθεί, εξέφρασε ο επικεφαλής της παράταξης «Ορίζοντες Ηπείρου» Σπύρος Ριζόπουλος, ωστόσο διαφώνησε με τους πανηγυρικούς τόνους που επιχειρεί να δώσει η περιφέρεια Ηπείρου και οι «κομματικοί παπαγάλοι», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
«Χρειάστηκε να πεθάνει κόσμος, να φτιαχτεί ένα Ταμείο Ανάκαμψης, να μπει εκεί το έργο της ολοκλήρωσης της Ιόνιας Οδού, για να γίνει κάτι που έπρεπε να κατασκευαστεί πριν δέκα χρόνια. Έτσι, χάνεται η ευκαιρία για άλλα έργα που θα έδιναν μια πνοή ανάπτυξης. Αυτό λέγεται μετριότητα», ανέφερε ο κ. Ριζόπουλος στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου και πρόσθεσε ότι η Ήπειρος δεν είχε ουσιαστικά προτάσεις, καθώς τα έργα του Ε65 και της Ιόνιας Οδού γίνονται για να διασφαλιστούν τα συμφέροντα των κατασκευαστικών εταιρειών, που θα έπρεπε πρωτίστως να ενδιαφέρονται.

Σχετικά άρθρα

Για λόγους ελαφριάς συντήρησης η παράταση της διακοπής κυκλοφορίας

Αποστόλης Τζελέτας

Πιέζει ο χρόνος για άμεση δημοπράτηση

«Είπα… ξείπα» για την επικινδυνότητα της Εγνατίας

Αποστόλης Τζελέτας