ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Διαβεβαιώσεις ότι δεν υπάρχουν φαινόμενα συνωστισμού

Κατηγορηματικός ως προς την τήρηση του αριθμού των επιβατών που προβλέπεται στα αστικά λεωφορεία, εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Στέφανος Μουστακλής, σημειώνοντας πως από τον περασμένο Μάρτιο μέχρι σήμερα υπάρχει σημαντική πτώση της επιβατικής κίνησης.

Όπως εξήγησε, στα αστικά λεωφορεία δεν ισχύει ο περιορισμός του 50% μόνο για τους καθήμενους, αλλά για το σύνολο των επιβατών, με τις άδειες να αφορούν 90 άτομα.

«Μακάρι να υπήρχαν επιβάτες, ώστε να επιβεβαιώνονται οι “καταγγελίες”… Αν είναι δέκα όρθιοι, δε σημαίνει ότι υπερβαίνουν τον αριθμό. Η πληρότητα στα 90 άτομα είναι να υπάρχουν 60-65. Δεν υπάρχουν ούτε 50 επιβάτες, αλλά αν βλέπουν ορθίους νομίζουν ότι είναι γεμάτο. Η τροχαία μας ελέγχει κάθε μέρα. Είμαστε υπεύθυνοι και τηρούμε όλα όσα ορίζει ο νόμος», σημείωσε ο κ. Μουστακλής, προσθέτοντας πως όλοι οι συνάδελφοί του καταβάλλουν μια τεράστια προσπάθεια, χωρίς στήριξη από το κράτος, ώστε να κρατούν τα οχήματα πεντακάθαρα και με συνεχείς απολυμάνσεις.

«Για ποιο λόγο; Γιατί έχουμε ανθρώπους ευπαθείς, μεγάλης ηλικίας, παιδιά που μεταφέρουμε στο σχολείο. Όλους αυτούς τους ανθρώπους του προσέχουμε από τον Μάρτιο, του προσέχαμε και πριν, αλλά μετά ειδικά βάζουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια και σε αυτό είμαι κάθετος και δε θέλω να υπάρχει κανένα σχόλιο. Γιατί γνωρίζω πως δουλεύουμε όλη την ημέρα, τημεγάλη προσπάθεια που γίνεται, τα πολλά έξοδα που έχουμε σαν εταιρία, που δεν τα σκεφτήκαμε ποτέ για να παρέχουμε υπηρεσίες με ασφάλεια στους πολίτες», τόνισε.

Σε ό,τι αφορά την χρήση της μάσκας από τους επιβάτες, οι οδηγοί κάνουν παρατήρηση σε όλους ώστε να τηρείται το μέτρο στην είσοδο, ωστόσο δεν μπορούν να κάνουν κάτι στη διάρκεια της διαδρομής. «Στη διαδρομή ο καθένας έχει την προσωπική του ευθύνη, δεν μπορεί ο οδηγός να κάνει κάτι», σημείωσε.

Παράλληλα, απάντησε και σε κάποιες διαμαρτυρίες για την αφαίρεση μηχανημάτων ακύρωσης από ορισμένα λεωφορεία, σημειώνοντας πως αυτό γίνεται κάθε χρόνο προκειμένου να γίνει το απαραίτητο σέρβις.«Έτυχε αυτή η συγκυρία, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Συναλλαγή υπάρχει και όταν κάποιος αγοράζει μέσα στο λεωφορείο εισιτήριο, είναι αναπόφευκτο να υπάρχουν προσωπικές επαφές. Μακάρι να ήταν αυτό το πρόβλημα της πόλης, να βάλουμε 100 μηχανήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχετικά άρθρα

Λανθασμένη ερμηνεία του νόμου βλέπει το Αστικό ΚΤΕΛ

«Καμπανάκι» για άμεσες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις

Ηπειρωτικός Αγών

Προαναγγελία αποκαλύψεων για τον «πόλεμο» σε βάρος του Αστικού ΚΤΕΛ