ΑθλητικάΑίθουσα Σύνταξης

Έριξαν… μπαλωθιές στο Ηπειρωτικό Ράλλυ

Με αδιαμφισβήτητους πρωταγωνιστές τους Γιώργο Αναπολιοτάκη– Αθανάσιο Τσιούκα ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής το 25ο Ηπειρωτικό Ράλλυ, το οποίο περνά στην ιστορία ως μία από τις καλύτερες διοργανώσεις της ΕΛΕΤΑ.

Το πλήρωμα από την Κρήτη οδήγησε το Ford Fiesta R5 ταχύτητα και θεαματικά μέχρι τον τερματισμό, κερδίζοντας και τις έξι ειδικές διαδρομές, τις οποίες κάλυψε σε χρόνο 32.08.58.
Την τριάδα στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι Σωκράτης Τσολακίδης – Χάρης Δήμος (Skoda Fabia R5) με χρόνο 32.44.13 και οι Παναγιώτης Καμπύλης – Σταύρος Σταμέλος (Skoda S2000) με 33.13.37, οι οποίοι ωφελήθηκαν από την εγκατάλειψη των Κύρκου – Σταυρόπουλου.
Την εξάδα στη γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι Κτιστάκης Δημήτρης – Κτιστάκης Μανώλης με Peugeot 306 S16, Αλυγιζάκης Λευτέρης – Χατζηδάκης Μιχάλης με Mitsubishi EVO 9 και οι Καρπάνος Νίκος – Καρπάνος Δημήτρης με Mitsubishi EVO 10. Την ομάδα F2 κέρδισαν οι Κρητικοί Κτιστάκης Δημήτρης – Κτιστάκης Μανώλης με Peugeot 306 S16, ενώ τη δεύτερη θέση κατέλαβαν οι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος με Peugeot 106, που βρήκαν πρόσφορο έδαφος στην ατυχία των γιαννιώτικων πληρωμάτων, οδηγώντας ταχύτατα και με σύνεση. Τρίτοι τερμάτισαν οι «τοπικοί» Παπαδιώτης Δημήτρης – Οικονόμου Γιάννης με Renault Clio 16S Williams.

Πολλές οι εγκαταλείψεις

Ο αγώνας είχε αρκετές εγκαταλείψεις, απόρροια κυρίως του έντονου συναγωνισμού, καθώς πληρώματα και αυτοκίνητα πιέστηκαν για να βρεθούν στις πρώτες θέσεις, με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές εγκαταλείψεις από τεχνικά προβλήματα, αλλά και έξοδοι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 43 πληρώματα, που πήραν πανηγυρικής εκκίνηση στην κεντρική πλατεία των Ιωαννίνων, στη ράμπα του τερματισμού ανέβηκαν τελικά μόλις 26 αυτοκίνητα. Οι Αναδιώτης – Μακρινός, στα πρώτα χιλιόμετρα της πρώτης ειδικής, εγκατέλειψαν από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Οι Κύρκος – Σταυρόπουλος έμειναν από φρένα περίπου στη μέση του αγώνα και την στιγμή που ήταν στην τρίτη θέση της Γενικής. Οι Γορίτσας – Σπύρου εγκατέλειψαν και αυτοί νωρίς από μηχανική βλάβη. Η μεγαλύτερη ατυχία χτύπησε του Σταφυλοπάτη – Βεργοζήση, αφού δύο κομμένα ημιαξόνια, ένα σκασμένο λάστιχο και μια επαφή με την μπαριέρα δεν τους άφησαν να βρουν ρυθμό, τη στιγμή που έδειχναν να κινούνται σε ρυθμούς γενικής. Άτυχοι στάθηκαν και οι Γιαννιώτες Τσιούρης – Παππάς, αφού ένα πρόβλημα στην μετάδοση τους στέρησε πολλά βάθρα, αφού ήταν οι πρωτοπόροι της F2 και άλλων πολλών ομάδων και κλάσεων.
Δυνατές εξόδους είχαν δύο γιαννιώτικα πληρώματα, με αποτέλεσμα τη μεγάλη ζημιά στα αυτοκίνητα τους, χωρίς ευτυχώς συνέπειες για τους ίδιους. Στη 2η ειδική διαδρομή της Κωστάνιανης, οι Κ. Τασούλας- Γ. Μπαζιαλέκος είχαν έξοδο, με αποτέλεσμα ο αγώνας να πάρει πρόωρο τέλος για τους ίδιους. Παρά τη σφοδρή πρόσκρουση, οδηγός και συνοδηγός βγήκαν ανέπαφοι από το Peugeot 106.
Έξοδο είχε και το Peugeot 106 S16 των Β. Μπλάντζου- Δ. Παπαναστασίου, με αποτέλεσμα ο γιαννιώτης οδηγός με διακομιστεί για προληπτικούς λόγους με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Χατζηκώστα».

Πήρε άριστα η ΕΛΕΤΑ

Ο 3ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally Ασφάλτου για το 2019, ο οποίος ήταν η συνέχεια του Rally Κρήτης και του Rally Αχαιός, ήταν άρτιος οργανωτικά και παρά το ότι έγινε στην καρδιά του καλοκαιριού, συγκέντρωσε χιλιάδες θεατές.
Η επιλογή να είναι ο αγώνας ίδιος με το 2018 από πλευράς ειδικών διαδρομών, με τη Δωδώνη και την Κωστάνιανη να γίνονται πάλι από τρεις φορές, βοήθησε τα πληρώματα να είναι «διαβασμένα» και τους θεατές να βρίσκουν εύκολη πρόσβαση στα θεαματικά σημεία της διαδρομής. Σύμμαχος στάθηκε και ο καιρός, με τη θερμοκρασία να μένει σε χαμηλά επίπεδα κατά την μέρα του αγώνα, γεγονός που βοήθησε τα πληρώματα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, αλλά και τους θεατές να παραμείνουν έως το τέλος.

Σχετικά άρθρα

Χορταστικό θέαμα στη 2η Ανάβαση Ιωαννίνων

Ηπειρωτικός Αγών

Με υποσχέσεις για θέαμα υψηλού επιπέδου η 2η Ανάβαση Ιωαννίνων

Με 25 συμμετοχές η 2η Ανάβαση Ιωαννίνων

Ηπειρωτικός Αγών