Το ξεσκαρτάρισμα του ρόστερ γίνεται σε συνεργασία του προπονητή Χρίστου Βαζάτη με τη διοίκηση.
Η ανακοίνωση: “Η αντρική ομάδα του συλλόγου μας ανακοινώνει την παραμονή για την επόμενη χρονιά των παρακάτω ποδοσφαιριστών: Σαραιδάρη Νίκου, Σαούγκου Γεωργίου, Παπαθεοδώρου Μάριου, Κανελλόπουλου Ανδρέα, Σαπλαούρα Λάμπρου, Μιχαηλίδη Θεόδωρου, Τυλιγάδη Κωνσταντίνου, Μήλου Δημήτρη, Σαμοΐλη Γιώργου, Κύργιου Βασιλείου, Νασιέ Νικολάου, Κοζανίτη Ιωάννη, Τζίμα Χρήστου, Μπίστα Αλέξανδρου, Κατσούρα Σπυρίδωνος Ραφαήλ, Τσαντάκη Παντελή”.
