Ο κεντρικός αμυντικός του ΠΑΣ Πέτρος Μπαγκαλιάνης ξεκίνησε για πρώτη φορά βασικός στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό και σε δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου τόνισε μεταξύ άλλων: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, το είδαμε σαν ένα τελικό. Πρέπει να δίνουμε το 100% στα παιχνίδια. Η ομάδα έχει ένα πλάνο που ξεκινά από πίσω, να χτίσουμε παιχνίδι που να μας δίνει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Στα τρία προηγούμενα παιχνίδια είχαμε καλή εικόνα, αλλά μας έλειψε το γκολ της νίκης. Εμένα ως παίκτη μου βγαίνει το πάθος στο γήπεδο, ενώ μας βοηθάει πολύ και ο κόσμος. Είναι ένα επιπλέον κίνητρο. Στο πρώτο ημίχρονο κυριαρχήσαμε, είχαμε καλές ευκαιρίες, μπορούσαμε να τελειώσουμε το ματς από το πρώτο μέρος με δύο και τρία γκολ. Δεχτήκαμε όμως γκολ στην τελευταία φάση του α’ μέρους. Μετά ο Λεβαδειακός μπήκε πιο δυνατά όμως ισορροπήσαμε το παιχνίδι και στο τέλος ανέβηκε η απόδοσή μας και πάλι. Κρατάω την εικόνα της ομάδας και το πάθος που έδειξε, καταφέραμε να σταθούμε στο αγωνιστικό επίπεδο που θέλαμε και κοιτάμε τώρα τον Παναθηναϊκό».
Βαγγέλης Γυφτόπουλος
Ο παλαιότερος συνεργάτης του ΗΑ, με παρουσία στην εφημερίδα από το 1986 καλύπτοντας αθλητικά θέματα της περιοχής και γενικότερα της Ηπείρου.
