Το πρόγραμμα περιλάμβανε κομμάτια του Σταύρου Ξαρχάκου, Μίκη Θεοδωράκη, Μάνου Χατζιδάκι, Γιώργου Ζαμπέτα, Διονύση Σαββόπουλου, Απόστολου Χατζηχρήστου, Κώστα Χατζή, Γιώργου Κατσαρού και άλλων σπουδαίων ελλήνων συνθετών. Η Φιλαρμονική απέσπασε το θερμό χειροκρότημα του κοινού για το υπέροχο μουσικό αποτέλεσμα.
Στην εκδήλωση απηύθυνε χαιρετισμό ο δήμαρχος Κόνιτσας Νικόλαος Εξάρχου, ο οποίος συνεχάρη τον μαέστρο Χρήστο Γεωργάνο και τα μέλη της Φιλαρμονικής για την προσφορά τους στα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου Κόνιτσας, και πρόσφερε τιμητική πλακέτα τόσο στον μαέστρο όσο και στην Τζένη Παγγέ, κόρη του Ελευθέριου Παγγέ, που υπήρξε ο πρώτος μουσικός – δάσκαλος της Φιλαρμονικής του Κέντρου Παιδικής Μέριμνας Αρρένων Κόνιτσας κατά τη δεκαετία του ‘50.
Μια μουσική βραδιά με τραγούδια ελλήνων συνθετών στην Κόνιτσα
Ένα αφιέρωμα στους έλληνες συνθέτες παρουσίασε την Κυριακή 24 Ιουλίου, στην κεντρική πλατεία της Κόνιτσας, η Φιλαρμονική του Δήμου Κόνιτσας «Ελευθέριος Χ. Παγγές», υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού Χρήστου Γεωργάνου, σε μια εκδήλωση που χαρακτηρίστηκε από τη μεγάλη συμμετοχή του κοινού.
