Κεντρικό πρόσωπο της ταινίας είναι η Χιονάτη, η οποία αντίθετα με όσα πιστεύαμε, δε δέχεται την προσφορά της κακιάς μάγισσας και δεν υποκύπτει στο πειρασμό του σκέτου φρούτου. Όταν όμως δοκιμάζει το νέο «Δωδώνη με φρούτα», δε θέλει να φάει ξανά σκέτο φρούτο… παρά μόνο εάν είναι με «Δωδώνη».
Το νέο «Δωδώνη με φρούτα» ενισχύει τον οργανισμό απολαυστικά. Έχει πλούσια κρεμώδη υφή και υπέροχο αρωματικό χαρακτήρα. Παράγεται από 100% ελληνικό γάλα, χωρίς χρωστικές, τεχνητά γλυκαντικά, συντηρητικά και ζελατίνη, ενώ περιέχει φρουκτόζη, χαμηλά λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Είναι πηγή βιταμινών Β12 & D και ιχνοστοιχείων Ασβεστίου (Ca), Σεληνίου (Se) και Ψευδαργύρου (Zn), με αποτέλεσμα να ενισχύει την άμυνα του οργανισμού, συμβάλλοντας στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
«Βασικός μας στόχος στη δημιουργία του διαφημιστικού σποτ ήταν να εστιάσουμε στην αληθινή εμπειρία φρούτου, που θα απολαύσει ο καταναλωτής, επιλέγοντας να δοκιμάσει το νέο “Δωδώνη με φρούτα”. Ο εξαιρετικός πολύχρωμος σχεδιασμός αλλά και η σύγχρονη αισθητική του διαφημιστικού αναδεικνύoyn μοναδικά την ποιότητα του προϊόντος, με μια φρέσκια οπτική, που είμαστε σίγουροι πως θα τραβήξει ευχάριστα την προσοχή των καταναλωτών, τόσο ως προς την παραγωγή όσο και ως προς τη γεύση του ίδιου του προϊόντος!», δήλωσε σχετικά η marketing manager της «Δωδώνη» Βίκυ Παπουτσάκη.
Απολαύστε το νέο διαφημιστικό σποτ εδώ.
Βρείτε το ΔΩΔΩΝΗ με φρούτα σε πολυσυσκευασίες 2+1 Δώρο (200γρ/ κύπελο), διαθέσιμο ήδη στα ψυγεία των σουπερμάρκετ.
