Το νότιο τμήμα του Ε65 αφορά το κομμάτι του οδικού άξονα από την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης (στο 203ο χλμ.) έως και τον ανισόπεδο κόμβο Ξυνιάδας (32,5ο χλμ. Αυτοκινητοδρόμου Ε65).
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνονται μία δίδυμη σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ. ανά κλάδο, 15 γέφυρες, πέντε άνω και έξι κάτω διαβάσεις, ένας αμφίπλευρος χώρος στάθμευσης και ανάπαυσης (Parking & WC), 62 κιβωτοειδείς οχετοί και διαβάσεις πανίδας, τρεις ανισόπεδοι λόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) και δύο ημικόμβοι (Ανθήλης και Αθηνών – Θεσσαλονίκης), ένας αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι), ένας μετωπικός σταθμός διοδίων (Καρπενήσι), ένα Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι) και ένα κτίριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι).
Προχωρώντας σε μια επιμέρους ανάλυση, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 85,1% -οι σήραγγες, των οποίων η διάνοιξη έχει ολοκληρωθεί και στους δύο κλάδους- 91,6%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 60,2% και οι χωματουργικές εργασίες 70,7%.
Η «Νέα Οδός» έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο βίντεο προόδου των κατασκευαστικών εργασιών, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά ένα ολοκληρωμένο ταξίδι στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί.
Ξεπερνά το 77,1% η πρόοδος στο νότιο τμήμα του Ε65
Ξεπερνά το 77,1% η συνολική πρόοδος του νοτίου τμήματος (0-32ο χλμ.) του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), με τα πρώτα 14 χλμ. έως τον ανισόπεδο κόμβο Καρπενησίου να βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία.
