Με το παιχνίδι εναντίον της Παναχαϊκής στην Πάτρα θα κάνει ο ΠΑΣ Γιάννινα πρεμιέρα στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας 2.
Αν δεν υπάρξει κάτι απρόοπτο, το εναρκτήριο λάκτισμα θα γίνει στις 15 Σεπτεμβρίου. Κατά σύμπτωση, με την Παναχαϊκή ο ΠΑΣ θα παίξει και φιλικό παιχνίδι μεθαύριο Σάββατο, που είχε κλειστεί πολύ καιρό πριν. Επειδή πολλά ματς στο παρελθόν ματαιώθηκαν σε παρόμοιες περιπτώσεις, λόγω του ότι είναι σύντομος ο χρόνος από το επίσημο παιχνίδι, θα γίνει μια συζήτηση με την Παναχαϊκή και σήμερα θα ξέρουμε οριστικά αν γίνει ή όχι το προγραμματισμένο φιλικό του Σαββάτου.
Εκτός από την πρεμιέρα, και οι επόμενες αγωνιστικές έχουν δύσκολα παιχνίδια για τον «Άγιαξ της Ηπείρου», κόντρα σε ομάδες που θα έχουν και αυτές τον ίδιο στόχο. Μετά την Πάτρα, ο «Άγιαξ» θα ταξιδέψει στη Λιβαδειά για το σούπερ ντέρμπι με τον Λεβαδειακό, την 3η αγωνιστική θα παίξει για πρώτη φορά στα Γιάννινα υποδεχόμενος τον Εργοτέλη, ενώ αμέσως μετά θα ταξιδέψει στα Χανιά για το ματς με την τοπική ομάδα. Ακολουθεί το ματς με τον Απόλλωνα Πόντου στα Γιάννινα και στη συνέχεια ο «Άγιαξ» θα πάει στη Ριζούπολη για να αναμετρηθεί με έναν άλλο μνηστήρα του τίτλου, που είναι ο Απόλλωνας. Ο πρώτος κύκλος των δύσκολων αγώνων θα κλείσει την 7η αγωνιστική, οπότε θα φιλοξενήσει στους «Ζωσιμάδες» τον Πλατανιά του Γιάννη Τάτση, που λίγο έλειψε πέρσι να πάρει τη θέση του ΟΦΗ στη Σούπερ Λίγκα 1.
Βέβαια και στη συνέχεια θα παίξει με ιστορικές ομάδες, παλιές γνώριμες από την Α’ Εθνική, και όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα, αλλά με τα τωρινά δεδομένα οι ομάδες αυτές, όπως Δόξα Δράμας, Κέρκυρα, Α.Ε. Καραϊσκάκης Άρτας, Απόλλων Λάρισας, δε φαίνεται ότι θα πρωταγωνιστήσουν. Τα πιο βατά παιχνίδια για τον ΠΑΣ θα είναι από την 8η αγωνιστική και μετά, όταν θα υποδεχτεί τους «Μαυραετούς» στα Γιάννινα, θα πάει στο νησί των Φαιάκων για το ματς με τον ΑΟΚ, την προτελευταία αγωνιστική θα γίνει το ντέρμπι της Ηπείρου στα Γιάννινα με την Α.Ε. Καραϊσκάκης και τελευταία αγωνιστική του α’ γύρου οι Γιαννιώτες θα πάνε στη Λάρισα για το δύσκολο παιχνίδι με τον Απόλλωνα, που πέρσι είχε αξιόλογη πορεία στο ίδιο πρωτάθλημα. Έχοντας, μάλιστα, και στον πάγκο τον Γιάννη Μπελά, έναν από τους καλύτερους παίκτες που φόρεσαν για πολλά χρόνια τη φανέλα του «Άγιαξ».
Το μεθαυριανό παιχνίδι με την Παναχαϊκή στα Γιάννινα, αν τελικά δε ματαιωθεί, θα είναι μια καλή πρόβα τζενεράλε και για τις δύο ομάδες, ενόψει του πρώτου επίσημου αγώνα μετά από δύο εβδομάδες στην Πάτρα. Και από Δευτέρα, όλες οι προπονήσεις θα είναι επικεντρωμένες στο παιχνίδι της πρεμιέρας με την Παναχαϊκή. Όπως αναλύσαμε και παραπάνω, οι Γιαννιώτες έχουν δύσκολη εκκίνηση στο πρωτάθλημα. Όπως είχε γίνει και πέρσι. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα και να ενισχυθεί η ομάδα τις προσεχείς ημέρες με ικανούς παίκτες στις θέσεις που ζήτησε ο Γιαννίκης.
Το ευχάριστο είναι ότι από προχθές ξεκίνησε πάλι προπονήσεις ο Πάντελιτς, που φαίνεται να ξεπερνά το πρόβλημα με τους προσαγωγούς. Αν όλα πάνε καλά και δε χάσει άλλες προπονήσεις, μπορεί να τον υπολογίζει ο Γιαννίκης ακόμη και για το παιχνίδι της 1ης αγωνιστικής. Προχθές προληπτικά δεν προπονήθηκε ο Ζιούλης, λόγω μικροενοχλήσεων, και από χθες ξεκίνησε κανονικά. Επίσης, καθώς ο χρόνος μετρά αντίστροφα για το κλείσιμο της μεταγραφικής αυλαίας, κορυφώνεται και το ενδιαφέρον του κόσμου, αν θα γίνουν οι μεταγραφές που ζήτησε ο κόουτς.
Έγγραφο στην ΕΡΤ
Η Σούπερ Λίγκα 2 έστειλε χθες έγγραφο στην ΕΡΤ και γνωστοποίησε την ημερομηνία έναρξης του πρωταθλήματος (15 Σεπτεμβρίου), ζητώντας παράλληλα να κληθεί η λίγκα για υπογραφές, χωρίς να υπάρξουν περικοπές. Πάντως, υπήρξαν τελευταία δημοσιεύματα, ότι θα υπάρξει μείωση 20% των τηλεοπτικών συμβολαίων και θα βρεθεί λύση με την ΕΡΤ. Επίσημα δεν υπάρχει τίποτα στους ορίζοντες και αν δε βρεθεί λύση, θα πάει πίσω και η πρεμιέρα των αγώνων.
Σε δύο ομίλους το πρωτάθλημα Κ19
Το πρωτάθλημα Νέων Κ19 της Σούπερ Λίγκας 2 θα γίνει με δύο ομίλους των έξι ομάδων. Ο διαχωρισμός των ομίλων έγινε χθες ως εξής:
1ος ΟΜΙΛΟΣ: Απόλλων Σμύρνης, Εργοτέλης ΓΣ 88, Κισσαμικός, Λεβαδειακός, Πλατανιάς, Παναχαϊκή 1891.
2ος ΟΜΙΛΟΣ: Απόλλων Λάρισας, Απόλλων Πόντου, Δόξα Δράμας ΓΣ 2017, ΑΕ Καραϊσκάκης Άρτας, ΑΕ Κασσιόπη, ΠΑΣ Γιάννινα.
Η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα θα λειτουργήσει και φέτος τέσσερις ομάδες υποδομών, την Κ19 στη Super League 2, τις Κ17 και Κ15 στη Super League 1 και την Κ16 στο πρωτάθλημα Νέων της ΕΠΣΗΠ. Το πρωτάθλημα Κ17 της Σούπερ Λίγκας ξεκινά στις 7 Σεπτεμβρίου, όταν ο ΠΑΣ θα παίξει στη Λάρισα με την ΑΕΛ.
