Υπαίθρια σύναξη γνωστών συμπολιτών στην Πρέβεζα το 1990.
Φαγοπότι και καλή καλοκαιρινή ζωή κάτω από την τέντα και τη σκιά του δέντρου και με την υπόκρουση μουσικής που βγαίνει από μια φυσαρμόνικα. «Τα τρένα που φύγαν αγάπες μου πήρανε…». Προσφιλές όργανο στα χείλη πολλών παλιών Γιαννιωτών και κανταδόρων.
Δεσπόζει η μορφή του παλαιού ποδοσφαιριστή του Αβέρωφ του αξέχαστου Κώστα Κρικώνη (έξοχο αριστερό βολέ, σύμφωνα με τον χαρακτηρισμό του κατόχου της φωτογραφίας). Διετέλεσε μετά την αποχώρησή του διαιτητής Α΄Εθνικής. Έγραψε τη δική του ιστορία στο ποδόσφαιρο της πόλης. Εικονίζονται από αριστερά: Νίκη Αμαργιανού, Λίτσα, Λένα, Κώστας Κρικώνης. Δίπλα του η γυναίκα του Βαγγελίτσα Κρικώνη και ο Στέλιος με την φυσαρμόνικα, που διασκεδάζει την παρέα.
Από την συλλογή του Παύλου Ευσταθίου.
