Ο κ. Δημητριάδης επισκέφθηκε τα γραφεία της ΔΕΕΠ Θεσπρωτίας της Νέας Δημοκρατίας, όπου συναντήθηκε με στελέχη του κόμματος και τον βουλευτή Θεσπρωτίας Βασίλη Γιόγιακα.
Την επίσκεψή του γνωστοποίησε με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας φωτογραφίες από τις συναντήσεις του στην Ηγουμενίτσα. Στη λεζάντα της ανάρτησης έγραψε: «Η ομάδα Γιόγιακα στη Θεσπρωτία! Στα γραφεία της ΔΕΕΠ της ΝΔ στην Ηγουμενίτσα, αλλά και σε πιο χαλαρές στιγμές, με παλιούς και νέους φίλους».
Η επίσκεψη εντάσσεται στις περιοδείες που πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα σε διάφορες περιοχές της χώρας, στο πλαίσιο επαφών με κομματικές οργανώσεις και στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.
