Ο Σύνδεσμος Πολιτικών Συνταξιούχων Δημοσίου Ιωαννίνων πραγματοποίησε στις 20 και 21 Ιουνίου διήμερη εκδρομή με προορισμό τους Δελφούς και άλλες ιστορικές περιοχές της Στερεάς Ελλάδας.
Τα μέλη του Συνδέσμου επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο των Δελφών, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά μνημεία της αρχαίας ελληνικής κληρονομιάς. Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στο Γαλαξίδι, στα Τριζόνια και στη Ναύπακτο, συνδυάζοντας την ιστορική και πολιτιστική γνωριμία με την ψυχαγωγία.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συνδέσμου, η εκδρομή αποτέλεσε μια ευκαιρία για τα μέλη να έρθουν σε επαφή με τόπους που συνδέονται τόσο με την αρχαιότητα όσο και με σημαντικές στιγμές της νεότερης ελληνικής ιστορίας.
Τη διήμερη εκδρομή συνόδευσαν ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αλέξανδρος Φαρμάκης, ο αντιπρόεδρος Χρήστος Λάμπρης, η γενική γραμματέας Ελένη Καρατζένη και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου Θάλεια Τσώνη.
