Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις προτεινόμενες αλλαγές που περιλαμβάνονται στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο για την αυτοδιοίκηση, με τα μέλη του Συμβουλίου να αναδεικνύουν την ανάγκη θέσπισης ενιαίου κανονισμού λειτουργίας για τα Δημοτικά Συμβούλια Νέων σε όλη τη χώρα, καθώς και την ενίσχυση του ρόλου τους στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
Από την πλευρά του, ο κ. Τσίμαρης υποστήριξε ότι τα Δημοτικά Συμβούλια Νέων θα πρέπει να διαθέτουν ουσιαστικό συμβουλευτικό και γνωμοδοτικό ρόλο, ενώ όπου είναι εφικτό να έχουν και δεσμευτική συμμετοχή σε ζητήματα που αφορούν άμεσα τη νεολαία. Οι εκπρόσωποι των νέων πρότειναν, μεταξύ άλλων, να αποκτήσουν τη δυνατότητα εισήγησης θεμάτων προς τα δημοτικά συμβούλια.
Ο βουλευτής ευχαρίστησε τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων για τον διάλογο και δεσμεύτηκε να αναδεικνύει τα ζητήματα που θέτουν σε κοινοβουλευτικό επίπεδο.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η συνάντηση ανέδειξε τη διάθεση των νέων να συμμετέχουν ενεργά στα κοινά, καταθέτοντας προτάσεις και ιδέες για ζητήματα που επηρεάζουν το παρόν και το μέλλον τους.
