Οι πολυπρωταθλητές, με τη νίκη τους στο «28ο Ηπειρωτικό Ράλλυ Ι.ΚΤΕΟ Autotest», που διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία η ΕΛΕΤΑ, έκαναν το 3/3 στο πρωτάθλημα και κατάφεραν να κατακτήσουν τον έκτο τους τίτλο, μια στροφή πριν το τέλος του θεσμού.
Σε θρίλερ, που ολοκληρώθηκε στα τελευταία μέτρα της τελευταίας διαδρομής, κρίθηκαν οι υπόλοιπες δυο θέσεις του βάθρου, με το δεύτερο σκέλος του αγώνα να επιφυλάσσει ένα γκρανγκινιολικό φινάλε. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γ. Περουλάκης – Ελ. Σαρρής με Mitsubishi Evo EVO VIII, 38 μόλις εκατοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τους Χρήστο Αυγερόπουλο – Στράτο Γιαβάση με Peugeot 208 Rally4, που σημείωσαν τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στην Powerstage.
Παρά την αντεπίθεση τους στην Ειδική «Μάρμαρα – Αλέξης Νάνος», που επαναλήφθηκε δύο φορές, «τα παιδιά από τη Πάτρα» δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν το εμπόδιο του τετρακίνητου κρητικού συνδυασμού, και περιορίστηκαν στην τρίτη θέση. Ωστόσο, το πατρινό δίδυμο του Peugeot 208 Rally4, κατέκτησε τη νίκη στη κατηγορία F2 και πραγματοποίησε το 3/3 στο θεσμό. Με αυτό το αποτέλεσμα αναδείχθηκαν πρωταθλητές F2 για τη φετινή χρονιά, ενώ παράλληλα κατέκτησαν και το κύπελλο της κλάσης C5, όπου συμμετείχαν.
Άτυχοι στάθηκαν οι Τίτος Τιτάκης – Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με το Skoda Fabia R5, που σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στη πρώτη ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας «Μάρμαρα 1 – Αλέξης Νάνος» και έκαναν άλμα δύο θέσεων, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Ένα κλατάρισμα τους στέρησε θέσεις στην τελική κατάταξη και αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν στην πέμπτη θέση.
Την ατυχία του κρητικού πληρώματος εκμεταλλεύτηκαν οι Βούλγαροι Anton Titov – Alexander Spirov με Hyundai i20 N Rally2, που κατάφεραν να τερματίσουν στην τέταρτη θέση στην πρώτη τους αγωνιστική απόπειρα στον αγώνα των Ιωαννίνων.
Ελληνοβουλγαρική μάχη δόθηκε για την έκτη θέση, μεταξύ Skoda Fabia Rally2 evo, με τους Γιώργο Παντελάκη – Κώστα Σούκουλη να ολοκληρώνουν μπροστά από τον έτερο βουλγάρικο συνδυασμό των Nikola Mischev – Angel Bashkehayov, που τερμάτισαν έβδομοι.
Στην όγδοη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κυπελλούχοι Βορείου Ελλάδος F2 2024 Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης (Citroen DS3R3T), που κατέκτησαν τη νίκη στην κλάση C3. Μια θέση πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς με Renault Clio R3T.
Τα δυο πληρώματα των γαλλικών δικίνητων ήταν αυτά που συμπλήρωσαν και το βάθρο της F2, μαζί με τους νικητές Αυγερόπουλο – Γιαβάση, ανεβαίνοντας στη δεύτερη και την τρίτη θέση του βάθρου, αντίστοιχα.
Την πρώτη δεκάδα του αγώνα ολοκλήρωσαν οι νικητές της Νορμάλ κατηγορίας, καθώς και της κλάσης C6, Κώστας Τασούλας – Φίλιππος Ζάχαρης με το 1600αρι Peugeot 106 τους. Το γιαννιώτικο δίδυμο ακολούθησε το βουλγάρικο πλήρωμα Petar Yordanov – Luybka Yordanova με Renault Clio Rally5, που δήλωσαν ενθουσιασμένοι από τη φιλοξενία και αντάμειψαν το κοινό με μια πολύ καλή εμφάνιση στο «28ο Ηπειρωτικό Ράλλυ – IKTEO Autotest», ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της κλάσης C6.
Οι δωδέκατοι γενικής Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους κατά τη διάρκεια του διημέρου και κατάφεραν να επικρατήσουν στη κατηγορία F2E, ενώ παράλληλα επιβεβαίωσαν το τίτλο του φαβορί στη κλάση C4, κατακτώντας τη νίκη.
Οι Γιώργος Μπαζιαλέκος – Βασίλης Μπαζιαλέκος τους ακολούθησαν, με το γιαννιώτικο πλήρωμα να φέρνει το Peugeot 106 του στην τρίτη θέση της κλάσης C6, πλαισιώνοντας τους Τασούλα – Ζαχάρη και Yordanov – Yordanova στο βάθρο της κλάσης, ενώ ολοκλήρωσε και στη δεύτερη θέση της Ομάδας Ν.
Το βάθρο της Ομάδας Ν συμπλήρωσε, στη δέκατη συμμετοχή του στον αγώνα που διοργάνωσε η ΕΛΕΤΑ, ο Κώστας Παππάς, μαζί με τον συνοδηγό του Χρήστο Σακελλαρίου (Peugeot 106) τερματίζοντας στη 16η θέση της γενικής κατάταξης.
Μια θέση ψηλότερα ολοκλήρωσαν την προσπάθεια τους οι Παύλος Μπαξεβανάκης – Σωτήρης Γεροθανάσης, πραγματοποιώντας ταχύρυθμα αγωνιστικά μαθήματα εκμάθησης του νέου τους Honda Civic Type R.
Το καλύτερο τους αποτέλεσμα σε Ηπειρωτικό Ράλλυ σημείωσαν οι Ιωάννης Σκανδάλης – Μιχάλης Κασιμιώτης (Peugeot 106), τερματίζοντας στη 16η θέση του αγώνα.
Μια θέση πίσω τους, ξεσηκώνοντας το κόσμο με τα περάσματα της Toyota Corolla KE30, βρέθηκαν οι Θανάσης Δραγάτης – Νίκος Ζήσης, με το χρονόμετρο να τους ανταμείβει και να τους χαρίζει τη δεύτερη θέση της κλάσης C4.
Οι Δημήτρης Λάμπρος – Κωνσταντίνος Δήμος μπορεί να μην κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των Αυγερόπουλου – Γιαβάση, όμως δεν το έβαλαν κάτω και αντίκρισαν με το Peugeot 106 τον τερματισμό, κατακτώντας τη δεύτερη θέση της κλάσης C5. Μαζί τους στο βάθρο της κλάσης ανέβηκαν οι Δημήτρης Κολιός – Αντώνης Καμπέρης (Peugeot 106) ολοκληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία το ντεμπούτο τους στους αγώνες ράλλυ.
Το πιο ζεστό χειροκρότημα των πολυάριθμων θεατών, που βρέθηκαν το διήμερο στις οκτώ διαδρομές του αγώνα, κέρδισαν οι Κώστας Κωσταγιαννης – Κοσμάς Παπαδιαμάντης με το Zastava Yugo να τους «βγάζει γούστα» και να αντικρίζουν από την 20η θέση τη σημαία του τερματισμού, μετά από μια δεκαετία γεμάτη ατυχίες.
Μπροστά τους βρέθηκε ο κυπελλούχος της κλάσης C6 το 2023 Βαγγέλης Μασιάλας, ο οποίος, στην πρώτη του εμφάνιση με τον Νίκο Μανούσκο στο δεξί μπάκετ του μαύρου Citroen Saxo, κατέκτησαν τη νίκη στη κατηγορία Under 30.
Τη σημαία του τερματισμού αντίκρισαν και οι Γιάννης Κουτσοδήμος – Σπύρος Βλάγκας (Peugeot 106), Άγγελος Κουτσούκος – Ευθύμης Μπόκαρης (Toyota Starlet), Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου (Peugeot 208 Rally4), Γιάννης Μόσιος – Άλκης Ρέντης (Citroen Saxo).
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της δεύτερης ημέρας του αγώνα αξίζουν να αναφερθούν και, οι Αντώνης Αντωνίου – Γιώργος Πολυζώης, οι οποίοι βρίσκονταν στη μάχη του βάθρου του αγώνα, όμως κατά τη πρώτη τους διέλευση από την διαδρομή «Μάρμαρα 1 – Αλέξης Νάνος» είχαν έξοδο, που τους οδήγησε σε εγκατάλειψη.
Από τα 33 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα, 25 κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό, που πραγματοποιήθηκε στο Π.Ε.Α.Κ. Ιωαννίνων, με τους Σφίγγα – Χναράκη (Citroen DS3 R3T), Μπίστα – Μπακλώρη (Renault Clio Rally4), Δ. Κτιστάκη – Εμμ. Κτιστάκη (Peugeot 306), Αχ. Βέργο – Απ. Βέργο (Opel Ascona), Μεντή – Σπύρου (Peugeot 106), Χριστοδούλου – Σαμαρά (Lancia Stratos), Παρταλιό – Καφτάντζη (Peugeot 206) να μην ολοκληρώνουν την προσπάθεια τους.
Τις απονομές, που ακολούθησαν στο ξενοδοχείο Epirus Palace, έκαναν η βουλευτής Ιωαννίνων Μαρία Κεφάλα, οι αντιπεριφερειάρχες Ηπείρου Χάρης Λαζάνης και Κώστας Κίτσιος, ο αντιδήμαρχος Ιωαννίνων Πέτρος Παλάσχας, ο αντιδήμαρχος Δήμου Δωδώνης Δημήτρης Δημάκης και στελέχη του αγώνα και της ΕΛΕΤΑ.
Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Ηπείρου και τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Ιωαννιτών. Πολύτιμη βοήθεια προσέφεραν επίσης ο Δήμος Δωδώνης και η Κοινότητα Μαρμάρων.
Στο πλευρό της ΕΛΕΤΑ βρέθηκαν για άλλη μια χρονιά η Ελληνική Αστυνομία, το τμήμα Τροχαίας, η Πυροσβεστική Υπηρεσία. Μεγάλος χορηγός του αγώνα ήταν το «Ι.ΚΤΕΟ Autotest Βουνοπλαγιάς» και υποστηρικτές της διοργάνωσης η “City Cars Ioannina” και η “Next Wheel Premium Cars”.
Κρητική υπόθεση και φέτος το Ηπειρωτικό Ράλλυ
Μία ακόμη νίκη σε Ηπειρωτικό Ράλλυ πρόσθεσαν στο «παλμαρέ» τους οι Γ. Αναπολιοτάκης – Αθ. Τσιούκας, με το Ford Fiesta R5 να καταγράφει τους ταχύτερους χρόνους στις επτά από τις οκτώ Ειδικές Διαδρομές του πρωταθληματικού αγώνα, κερδίζοντας και την Powerstage Ε.Δ. «Μάρμαρα 8 – Αλέξης Νάνος».
