Το βράδυ του Σαββάτου η πλατεία Δημαρχείου φιλοξένησε περισσότερους από 200 χορευτές όλων των ηλικιών, οι οποίοι συμμετείχαν στο φεστιβάλ, εκπροσωπώντας έντεκα χορευτικά σχήματα και μουσικά συγκροτήματα από τα Ιωάννινα, την Πρέβεζα, την Αττική και τη Βόρεια Ήπειρο.
Τους συμμετέχοντες υποδέχθηκε η αντιδήμαρχος Κατερίνα Μπαλάφα, η οποία ευχαρίστησε χορευτές, μουσικούς, χοροδιδασκάλους, συλλόγους, εργαζόμενους του Δήμου και εθελοντές για τη συμβολή τους στη διοργάνωση. Την παρουσίαση της εκδήλωσης επιμελήθηκε η Μαρία Μπάρκα.
Μελωδίες για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής
Το βράδυ της Κυριακής η πλατεία Δημαρχείου γέμισε μουσική, στο πλαίσιο της Συνάντησης Φιλαρμονικών και Μουσικών Συνόλων, που διοργάνωσε ο Δήμος Ζίτσας για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
Το κοινό παρακολούθησε τις εμφανίσεις του KrotalArta Percussion Group, του Φιλαρμονικού Συλλόγου «Ορφέας» Δήμου Πρέβεζας και της νεοσύστατης Φιλαρμονικής του Δήμου Ζίτσας, οι οποίες απέσπασαν το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.
Τη μουσική βραδιά παρακολούθησαν, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Μιχάλης Πλιάκος, η αντιπεριφερειάρχης Αγνή Νάκου, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, φορέων και συλλόγων, καθώς και πλήθος κόσμου.

