ΚαθημερινάΑίθουσα Σύνταξης

Στην τελική ευθεία το έργο POLYPHONIA

Τις ενέργειες της για το έργο «Ανάπτυξη του Θεματικού Τουρισμού, μέσω της διατήρησης της Πολυφωνικής Μουσικής, ως μοναδικό στοιχείο της Διασυνοριακής Πολιτιστικής Κληρονομιάς», με ακρωνύμιο POLYPHONIA, συνεχίζει η Περιφερειακή Ένωση Δήμων (Π.Ε.Δ.) Ηπείρου.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από εθνικούς πόρους των συμμετεχουσών χωρών του προγράμματος Interreg IPA II CBC Ελλάδα – Αλβανία 2014-2020. Η Π.Ε.Δ. Ηπείρου κατέχοντας συντονιστικό ρόλο, ως επικεφαλής εταίρος του έργου, συνεργάζεται στενά με τους υπόλοιπους εταίρους από την Ελλάδα και την Αλβανία, τον δήμο Πωγωνίου, τον δήμο Δερόπολης, το Νομαρχιακό Ινστιτούτο της Περιφέρειας του Αργυρόκαστρου και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εθνικού Πολιτισμού Αυλώνας.
Με διάθεση ανασκόπησης του έτους που πέρασε και των πρωτόγνωρων συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία, η Π.Ε.Δ. Ηπείρου εκφράζει ικανοποίηση και ευγνωμοσύνη για την αντιμετώπιση και ευελιξία με την οποία αντιμετώπισαν όλοι οι εταίροι την κατάσταση, προσαρμόζοντας τον τρόπο με τον οποίο εργάζονταν έως τώρα, για να συνεχίσουν την επίτευξη των στόχων του έργου POLYPHONIA. Συνοπτικά, ολοκληρώθηκαν το Αποθετήριο της Πολυφωνικής Μουσικής, η θεματική διαδρομή του έργου, η Πολιτιστική Εταιρική του Ταυτότητα (Brand) και η μελέτη για τη διατήρηση της πολυφωνικής μουσικής και την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού.
Οι εταίροι με το Αποθετήριο της Πολυφωνικής Μουσικής είχαν ως στόχο τη δημιουργία πλήρους ψηφιακής βάσης δεδομένων της πολυφωνικής κληρονομιάς των περιοχών παρέμβασης -της Ηπείρου και της Νότιας Αλβανίας- δίνοντας πρόσβαση σε πολυφωνικά μουσικά κομμάτια, φωτογραφίες, οπτικοακουστικό υλικό κ.ά.
Η θεματική διαδρομή του έργου POLYPHONIA, έχοντας στο κέντρο της την πολυφωνική μουσική, εστιάζει στη σχέση μεταξύ πολιτιστικής κληρονομιάς και βιώσιμου τουρισμού, προβάλλοντας σημαντικά με αυτό τον τρόπο ιστορικούς, πολιτιστικούς και φυσικούς προορισμούς πολιτιστικής κληρονομιάς της Ηπείρου και της Νότιας Αλβανίας.
Η Πολιτιστική Εταιρική Ταυτότητα (Brand) του έργου διαμορφώνει το νέο τουριστικό προϊόν POLYPHONIA (προορισμούς, διαδρομές, δραστηριότητες κ.λπ.), περιλαμβάνοντας ένα σύνολο μεθόδων μάρκετινγκ και επικοινωνίας, με στόχο τη δημιουργία ιδιαίτερων εντυπώσεων στους επισκέπτες.
Η μελέτη για τη διατήρηση της πολυφωνικής μουσικής και την αξιοποίησή της ως πολιτιστικού τουριστικού προϊόντος, προσφέρει εμπεριστατωμένη διερεύνηση σχετικά με τη σημασία της διατήρησης της τεράστιας παράδοσης της πολυφωνικής μουσικής στις εν λόγω περιοχές.
Η Π.Ε.Δ. Ηπείρου στοχεύει και δεσμεύεται στην υλοποίηση των επόμενων βημάτων για την ολοκλήρωση του συνόλου του έργου το ερχόμενο έτος, συμβάλλοντας αποτελεσματικά στη διαφύλαξη της πολυφωνικής μουσικής παράδοσης και των δυο χωρών.

Σχετικά άρθρα

Το «καλό» σενάριο η αποδοχή της πρότασης της ΚΕΔΕ

Με πρόταση για την πυροπροστασία ακινήτων

Αντιπρόταση για τη συγχώνευση των ΔΕΥΑ με «ολιστικό» χαρακτήρα