Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν και να υλοποιήσουν από κοινού ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος του ελληνικού σχολείου. Οι δραστηριότητες αφορούσαν στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών (προγραμματισμός, ρομποτική κ.ά.), στον περιβαλλοντικό εγγραμματισμό και προστασία του περιβάλλοντος, στις θετικές επιστήμες, στη σημασία της προσωπικής και κοινωνικής ευημερίας, σε δράσεις φυσικής αγωγής και στην πολιτιστική κληρονομιά των δύο χωρών.
Επιπλέον, οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες εκτός τάξης. Επισκέφθηκαν το Μουσείο σύγχρονης τέχνης «Θεόδωρος Παπαγιάννης», όπου υλοποιήθηκε η δράση του ΚΕ.Π.Ε.Α. Πραμάντων «Γλυπτά και Ανάγλυφα της Απείρου Χώρας», καθώς και τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Λιμνοπούλας, προκειμένου να ενημερωθούν σχετικά με το άθλημα της κωπηλασίας και να συνομιλήσουν με τον Ολυμπιονίκη Στέφανο Ντούσκο. Επίσης, επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων, τον Αρχαιολογικό Χώρο της Δωδώνης, το Μουσείο Αργυροτεχνίας, το Σπήλαιο Περάματος, το νησί των Ιωάννινων, την Πάργα και την Πρέβεζα.
Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με συνομηλίκους τους και να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και διαπολιτισμικής επίγνωσης, ανοίγοντας νέους δρόμους για μελλοντικές διεθνικές συνεργασίες.
Μαθητές από την Isparta της Τουρκίας σε σχολεία της Ηπείρου
Τριάντα μαθητές και δώδεκα εκπαιδευτικούς από την Περιφέρεια Εκπαίδευσης της Isparta στην Τουρκία υποδέχθηκε και φιλοξένησε από τις 7 έως τις 11 Απριλίου η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου, σε συνεργασία με το 18ο Νηπιαγωγείο, το 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, το 10ο Γυμνάσιο και το 2ο Γενικό Λύκειο Ιωαννίνων, στο πλαίσιο έργου Erasmus+.
