Τη Μεγάλη Παρασκευή οι εγκαταστάσεις θα είναι ανοιχτές για το κοινό από το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, ενώ το Μεγάλο Σάββατο θα είναι ανοιχτοί μόνο οι εξωτερικοί χώροι από το πρωί μέχρι και τη 1 το μεσημέρι. Την Κυριακή του Πάσχα και τη Δευτέρα μετά το Πάσχα όλοι οι εξωτερικοί χώροι του ΠΕΑΚΙ θα παραμείνουν κλειστοί για το κοινό. Από το πρωί της Τρίτης 22 Απριλίου, επανέρχεται το κανονικό ωράριο λειτουργίας όλων των εγκαταστάσεων.
Κλειστές για δύο μέρες οι εγκαταστάσεις του ΠΕΑΚΙ
Η Επιτροπή Διοίκησης του ΠΕΑΚΙ ενημερώνει τα αθλητικά σωματεία, τους αθλούμενους και τους πολίτες, για το ωράριο λειτουργίας των εξωτερικών χώρων άθλησης των αθλητικών εγκαταστάσεων του ΠΕΑΚ Ιωαννίνων, από τη Μεγάλη Παρασκευή μέχρι και τη Δευτέρα μετά το Πάσχα.
