Σε μια λιτή και συγκινητική τελετή, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την 25η Μαρτίου, το βραβείο παρέδωσε στη διευθύντρια των ΓΑΚ-Ιστορικού Αρχείου-Μουσείου Ηπείρου ο πρόεδρος του Συλλόγου, καθηγητής Βασίλειος Λ. Κωνσταντινόπουλος, ενώ προλόγισε ο ομότιμος καθηγητής και φίλος – ευεργέτης των ΓΑΚ-Ιστορικού Αρχείου-Μουσείου Ηπείρου Παναγιώτης Ν. Σουκάκος.
Ακολούθησε παρουσίαση της ιστορικής πορείας και σημερινής δράσης των Αρχείων και του Μουσείου Ηπείρου από τη διευθύντρια και πρόεδρο δρ. Μάρθα Παπαδοπούλου. «Η σπουδαία αυτή τιμή δεν αφορά μόνο τα ΓΑΚ-Ιστορικό Αρχείο-Μουσείο Ηπείρου, αλλά διαχέεται και στην επιστημονική κοινότητα της πόλης μας, συνδέοντας το χθες με το σήμερα με τρόπο τεκμηριωμένο και δημιουργικό, αναδεικνύοντας την αδιάκοπη σπουδή των ανθρώπων που το στελεχώνουν», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Βράβευση των ΓΑΚ-Ιστορικού Αρχείου-Μουσείου Ηπείρου από τον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός»
Για την πολυετή ιστορική και πνευματική προσφορά της Υπηρεσίας και για τον σπουδαίο ρόλο, που έχει διαδραματίσει στη διαφύλαξη και προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς των Ιωαννίνων και ευρύτερα της Ηπείρου, τίμησε ο Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός» τα Γενικά Αρχεία του Κράτους – Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ηπείρου.
