troxaia kliseis
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

17χρονος οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα

Να οδηγεί μοτοσικλέτα, χωρίς να είναι κάτοχος σχετικής άδειας ικανότητας οδήγησης, εντοπίστηκε ένας 17χρονος σε αστυνομικό έλεγχο το μεσημέρι της Πέμπτης στην Ηγουμενίτσα.

Ο 17χρονος συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ηγουμενίτσας.