Ωστόσο, επανέλαβε τη σταθερή θέση της δημοτικής αρχής και της ΚΕΔΕ υπέρ της πλήρους κατάργησης του τέλους, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ως προς την προσφυγή της ΚΕΔΕ και 164 Δήμων στο ΣτΕ, που έχει οριστεί για τον Οκτώβριο.
Αναφερόμενος στην πρόταση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος για απόδοση του ΕΝΦΙΑ στους δήμους, υπογράμμισε ότι δημιουργεί ερωτήματα και εξέφρασε την κάθετη αντίθεση σε ενδεχόμενο αντικατάστασης των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ) με τον ΕΝΦΙΑ, ξεκαθαρίζοντας ότι μπορεί να αποδοθεί στους Δήμους μόνο ως πρόσθετος και συμπληρωματικός πόρος και σε καμία περίπτωση ως εναλλακτική της θεσμοθετημένης κρατικής χρηματοδότησης.
Επιμένει στην κατάργηση του τέλους ταφής απορριμμάτων
Θετική εξέλιξη χαρακτήρισε ο δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας την ψήφιση της τροπολογίας, που καθιστά το τέλος ταφής ανταποδοτικό, με το 85% των πόρων να επιστρέφει στους Δήμους για έργα ανακύκλωσης και το 15% για την αποκατάσταση ΧΑΔΑ.
